Fonte di l'immagine: https://unsplash.com/photos/jJnZg7vBfMs

NFT significa Non Fungible Token è significa qualcosa cum'è "caratteristiche micca rimpiazzabili". E NFT sò aduprate, per esempiu, per marcà opere d'arti digitali è cusì li rendenu unichi è micca replicabili. Daretu à questu ci hè a tecnulugia blockchain, chì hè aduprata ancu in cripto munette pupulari cum'è Bitcoin.

E criptovalute crescenu in popularità è parechje persone usanu sta popularità per investisce i so soldi in criptos. Ci hè parechje broker in Internet chì offrenu i so servizii è volenu fà più faciule per i so clienti a compra di cryptos. Pudete ancu scopre chì broker hè u megliu broker in linea si applica è induve puderete gode di a maiò parte di i vantaggi di conseguenza.

A tecnulugia chì assicura chì i cryptos sò ancu sicuri hè chjamata blockchain è hè ancu daretu à i novi NFT. Cù u tempu, sò state trovate sempre più zone chì ponu aduprà a tecnulugia di a blockchain, è cusì hè accaduta avà u mercatu immubiliare hà scupertu i NFT per ellu stessu. In questu articulu pudete scopre esattamente cumu l'industria immubiliare usa a blockchain è cusì i NFT.

Perchè NFT?

I NFT sò ideali per almacenà l'infurmazioni è per recuperallu quandu hè necessariu. I cosiddetti cuntratti intelligenti sò aduprati per salvà l'infurmazioni. Sò ancu unichi è ùn hè micca pussibule di rimpiazzalli cù l'altri. Un token hè sempre assignatu à una NFT, chì raprisenta u valore daretu.

Cusì hè pussibule aghjunghje un valore di una certa pruprietà cù a catena di blocchi. U valore ùn pò più cambià in retrospettiva, chì hè completamente diversu cù Bitcoins, per esempiu, perchè Bitcoin hè un gettone chì cambia costantemente u so valore, secondu cumu hè u prezzu attualmente è ciò chì u pruprietariu riceve in cambiu, per dì.

A nova cosa di e NFT hè chì a prupietà chì hè dispunibule solu numericamente hè assignata un valore chì ùn hè micca scambiabile. Ma sta tecnulugia pò ancu esse aduprata per a prupietà fisica. U vantaghju hè allora in a blockchain, in cui u pruprietariu è u valore sò fissati. Se u pruprietariu cambia, allora nodi diversi in u Bitcoin. A rete a cunferma prima. Ci hè una quantità minima di cunfirmazioni, chì sò generalmente sei in numeru per e transazzioni Bitcoin.

Cumu funziona esattamente i NFT?

Ci hè statu un veru puntu di svolta annantu à u mercatu di l'arte in l'ultimi anni, in i quali i NFT sò stati è sò implicati, perchè permettenu à l'opere d'arte chì esistenu solu numericamente di esse date un valore è cusì di renderle uniche. U virtuale arte ùn puderia micca esse vendutu o vendutu prima à l'asta perchè puderia esse facilmente riplicatu è chiunque puderia avè fattu una copia di una certa opera d'arte. Cù l'aiutu di e NFT, questu ùn hè più pussibule è hà un impattu tamantu nantu à u mercatu di l'arte. Si stima chì un quartu di a quantità spesa ogni annu per opere d'arte in u mondu sia statu spesu per l'arte digitale prutetta da NFT.

Cù NFT, un'opera d'arte hè assignata à un pruprietariu unicu dopu a so vendita è questu hè scrittu dopu in a catena di blocchi daretu. Se u pruprietariu tandu vole rivende a so opera d'arte, u prossimu pruprietariu serà ancu immortalizatu in a catena di blocchi è sti dati ùn ponu mai più esse cancellati.

U almacenamentu decentralizatu di sti dati impedisce ancu cumpletamente a falsificazione o i cambiamenti successivi da parte di terzi. Questu hà u grande vantaghju chì l'arte digitale pò ancu esse prutetta in u megliu modu pussibule.

NFT in u mercatu immubiliare

I NFT cunquistanu attualmente u mondu sanu è si trovanu di più in più spazii in i quali i NFT ponu esse aduprati. Avà u mercatu immubiliare hè statu ancu cunquistatu da a nova tecnulugia o hè in traccia di esse cunquistatu. In i Stati Uniti, e prime case è appartamenti sò dighjà stati venduti cum'è NFT è stu sviluppu pare avè continuatu. U mutivu di questu si trova in a nova tecnulugia stessa, chì permette à a prupietà fisica o digitale d'avè valore è ancu di pruprietariu.

In u mondu prufessiunale, questu hè cunnisciutu cum'è tokenization, perchè a prupietà hè cunvertita in un token chì guarda informazioni nantu à u pruprietariu. Questu crea un grande vantaghju per l'investitori, perchè ponu avà cumprà una piccula parte di una prupietà è sò poi registrati in a NFT. Questu permette ancu à i più picculi investitori di cumprà nantu à u mercatu immubiliare è di prufittà di i profitti quì.

L'immubiliare digitale

Una caratteristica particulare di e NFT in relazione à l'immubiliare hè chì l'immubiliare chì ùn esiste micca veramente hè ancu vendutu è cumpratu. In parechji ghjochi multiplayer, i ghjucatori ponu Cumprate terrenu virtuale, case è appartamentichì esistenu solu in u ghjocu è chì ùn anu ancu valore in u mondu reale.

Cù i NFT, u pruprietariu hè ancu fissatu quì è pussede cusì a casa virtuale per sempre. Cum'è in altri ghjoculi, a catena di blocu hè aduprata quì per determinà u pruprietariu è ancu per cunfirmalla. U vantaghju si trova in a cuncezzione cumpletamente sicura di a catena di blocchi, perchè per via di u almacenamentu decentralizatu di tutti i dati chì ci sò, hè in realtà impussibile di arrubbà dati o beni.

Ma ancu i piratudisti anu un mumentu assai difficiule pruvendu à avè un altru pruprietariu intrutu in a catena di blocchi, postu chì un cambiamentu deve sempre esse cunfirmatu da parechji nodi in a rete. S'ellu ùn accade micca, allora ci hè un bloccu sbagliatu in a catena è questu ùn hè micca salvatu.

A quistione pò esce da perchè qualcunu duverebbe cumprà una prupietà virtuale, ma a risposta hè venuta solu da pocu da i Stati Uniti. Un ghjucatore in un ghjocu multiplayer avia vendutu a so prupietà virtuale quì à un altru ghjucatore per circa $ 900.00.

Questu hà creatu un veru hype nantu à u mercatu immubiliare, chì hà ancu purtatu à i primi acquisti di pruprietà reali esistenti cù NFT. In u futuru, i NFT truveranu assai più spazii di applicazione è e vendite è l'acquisti seranu poi legati sempre di più à NFT perchè portanu cun elli un livellu di sicurezza estremamente altu.

Redattori: squadra editoriale di RTT