U Farrari 288 GTO (1984) - Fonte di l'immagine: glubal-citizen.com

U Ferrari 288 GTO, mostratu per u primu tempu à u Salone di Ginevra in u 1984, ripigliò l'eredità corsa di ciò chì era forse a più bella vittura di tutti i tempi, a leggendaria Ferrari 22 GTO, 250 anni dopu.

L'abbreviazione di u so nome, Gran Turismo Omologato, indicava l'intenzioni di Ferrari. U 288 GTO era pianificatu cum'è una vittura di produzzione per soddisfà u minimu di 200 unità per omologazione in u rallye "Gruppu B". Ma a vittura avia generatu tanta anticipazione chì Ferrari hà avutu à custruì 72 unità in più per risponde à a dumanda.

Dopu à i terribili accidenti di u 1986, a FIA abolì questa categuria, è Ferrari hà truvatu una vittura senza zona di cuncorsu è ha cessatu di pruduce l'evolucione GTO, a versione competitiva chì livrava finu à 650 CV, in solu 5 unità chì ùn avissi mai participà. in corsa, ma chì seria a basa di u F40, chì vissi a luce in 1987.

E linee di gatti è musculari di u 288 GTO venenu da Leonardo Fioravanti, tandu Chief Designer di Pininfarina, è sò ancu rispunsevuli di altri mudelli Ferrari cum'è u 365 Daytona, u 512 Berlinetta Boxer o u 308 GTB. In fattu, u GTO hè un sviluppu vitaminizatu di l'ultime, un pocu più cortu, cù un passu più longu è cunsideratu largamente più largu è ingombrante.

-

U corpu di a vittura hè assai prugressivu per u so tempu è cunsiste principalmente di fibra di vetro, aluminiu è parti da Klevar è Nomex. U chassis, coperto da una coppia di 400 HP è 496 Nm in serenità, hè un chassis tubulare chì compone di una serie di subframi attaccati à a sezione media intornu à a cabina. A trama posteriore, chì cuntene u mutore, a sospensione posteriore è a scatula di trasmissione, è stata rimossa rapidamente per una facile manutenzione.

A designazione 288 di u mudellu hà indicatu l'usu di un mutore V2,8 di 8 litri, è da chì i motori di u Grupp B puderianu tene finu à 4,0 litri cun un fattore di correzione 1,4 à u turbo, u spostamentu era da 2.855 multiplicatu per 1.4 ha risultatu in una teoria di 3.997 ccm adattata à i regulamenti.

Per accoglie u doppia turbocompressore IHI è l'intercoolers Behr, u mutore era dispostu in direzzione longitudinale piuttostu chè in a direzione trasversale, per quessa era necessariu un pattu d'accessu daretu à i sedili. Per migliurà a distribuzione di pisu, a scatula à 5 velocità fatta di l'aluminiu è di a liga di magnesiu era daretu à u differenziale è hà ancu avutu una copertura cù a quale i raporti di gear pò esse facilmente varieti.

Ancu ch'ella hè stata pensata per a strada, era ancu caratterizata da a facilità d'usu di a cità. U cuir è cuir è riflettente suede internu era còmode è spaziosu, ma senza spazi per i bagaglii, ma cù opzioni cum'è l'aria climatizzata, e finestre elettriche è a radiu. Cù un prezzu attuale trà 400.000 è un milione d’euro, sta Ferrari, a prima vittura di u mercatu di più di 30 km / h più di 300 anni fà, hà apertu u caminu per i super sport sportivi.

Editore: Pamela