Source: https://mas.diariodeibiza.es/gastronomia/preparar-barbacoa/

L'acquistà di a pandemia ùn hè micca faciule. Pudemu in fine di gode di e nostre meritate vacanze cù a nostra famiglia è / o amici, ma avemu avutu à amparà à vive cù novi modi di trattà di e persone è questu hà avutu un impurtante impattu in u nostru modu di vita.

À quale puntu / locu possu gudiri di u mo estate senza mette in periculu? Chì passi devo fà è chì deve guardà fora? Ebbè, quì sò alcuni consiglii per godiri l'estate cun fiducia.

Affittate una casa di paese.
L'affittamentu di una casa di campagna pò esse una ottima opzione se vulete vogliu gode di e vostre vacanze senza esponetevi à e persone chì ùn sanu micca o capiscenu induve o stanu o eranu.

Ju ricumandemu chì a destinazione ùn hè micca assai turistica per rilassate in paci.

Source: https://www.traveler.es/viajeros/articulos/guia-como-elegir-entre-viajar-en-caravana-autocaravana-o-furgoneta-camper/13226

Rentu una caravana.
Se ùn vulete micca mancà u viaghju è ùn vulete micca entra in un aeroportu, pudete sempre affittà una caravana è scopre è visità belli paisaghji. - Preferibile in Spagna. - In questu modu aiutemu u ciculu ecunomicu di u paese à ripiglià torna. ancu in questu modu evitate u cuntattu cù altre persone, in particulare i turisti, è pudete sempre visità è gode di parechji lochi.

Visita i terreni interni induve vive menu persone. Parechji credi chì ùn ci hè micca veranu senza spia, ma quist'annu hè perfettu per dà a vostra volta à e coste è à e spiagge affollate. Invece, immersi in a bellezza di e spazii verdi interni, sia un campu, una muntagna o altre belli paisaghji.

Source: https://gastandosuela.com/2016/09/14/calas-de-ibiza/

Evite di andà à a spiaggia. Sì avete un giardinu, hè una bona opcione per cumprà una piscina, dunque assicuratevi chì nimu ma di ellu sapete. Hehe 😉

È se ùn vulete micca mancà e feste perchè i club sò sempre chjusi, basta à scuntrà cù l'amichi in casa, ascultà una bella musica, gode di qualchì bevanda fresca, es. B. bonu vinu o cocktail è ricumandemu u megliu "barbecue" di cori.

Allora divertitevi in ​​e vostre vacanze estiche 2020!

Editore: Anabel