A Ferrari GTC 4 Lusso - Fonte di l'immagine: Carpixel

In termini di cuncepimentu, simu in realtà abituati solu à i "migliori" di Ferrari! - Ma a "Ferrari GTC 4 Lusso" hè tuttu u restu chì vulete aspettà da una Ferrari.

Quandu aghju vistu stu mudellu di Scuderia Ferrari per a prima volta, ùn mi pudia mancu crede i mo ochji chì una vittura chì pare un BMW 1 un pocu allungatu (M135i) era l'emblema di unu di i più giganti imperi di l'automobile di u mondu, a marca "Ferrari". purtatu.

BMW Serie 1 (M135i) - Fonte di l'immagine: Focus

Ùn importa micca quantu putenza, spostamentu è CV sottu à u capottu di stu mudellu (a Ferrari Gtc 4 Lusso) puderebbenu esse?! - In termini di cuncezzione, hè quasi un insultu per mè di purtà una vittura sportiva superlativa nantu à u mercatu in una "creazione stupida" cusì! - Hè supposta esse un test o forse ancu una pruvucazione per u designer? - O simu digià à u puntu induve ancu i più boni cuncettori di u mondu mancanu di creatività?

Siccomu l'opinione sò estremamente divisi!

Pensu solu chì Enzo Ferrari, u fundatore di a marca legendaria di e vitture, girerà in a so tomba à a vista di sta "vittura travestita" chì porta u so nome!

Ancu s'ellu Hiltler è Mussolini simpatizavanu è a famiglia Quandt possa belli veiculi custruiti, ùn pensu micca chì si saria statu u sensu di Ferrari di stà à u listessu livellu cun BMW da un puntu di vista puramente visuale.

Indipendentemente da e prestazioni, chì Ferrari offre definitivamente di più, in paragone: appena menu di 350 CV in BMW à quasi 700 CV in Ferrari, a differenza di prezzu hè estrema! - 80.000 €, - VS. 260.000 €! - In ogni casu, e duie vitture sportive portanu piacè di guida, pensu! - Allora avà u vostru parè hè dumandatu! - Cumu decide?

Ogni cumentu hè benvenutu!

U vostru squadra ReadTheTrieb!

Editore: Florian