Panorama mozzafiato di un paisaghju di muntagna alpina - e cime di i ghiacciai spuntanu tremendamente da a manta bianca di neve.
Una vista chì ùn m'hà micca solu impressiunatu, ma ancu u squadra di pruduzzione di u novu "James Bond«Filmi. In Sölden, in particulare in Gaislachkogl, a filmazione di l'ultima film "SPECTER" hà fattu a dicembre 2014 à 2015.

Quì in cima di a cima, à l'altitudine 3.048m, hè u ristorante gourmet di punta "IceQ". A facciata di vetru scintilla cum'è un diamante in a luce ardente di a muntagna. A spaziosa terrazza di u tettu è u salottu vetratu è e sale di ristorante creanu u locu giustu per gode di una vista fantastica - cun un bichjeru di vinu o di belle specialità austriache. L'arredamentu hè prudentemente elegante, cusì chì e muntagne alpine sò u focu di l'esperienza.

Un viaghju finu à quì hè veramente valenu a pena. Ancu quelli chì ùn ponu micca schi ponu andà direttamente da a valle à a
360 ° per purtà a gondola vidriata. Questa architettura cuntempuranea era solu u giustu adattatu per James Bond. Aghju aspettatu u film chì serà liberatu in u Novembre 2015. Eccu u primu sguardu.

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione:http://www.soelden.com/urlaub/DE/SD/WI/aktivitaeten/essen_trinken/bergrestaurants/iceq/restaurant/index.html, http://www.soelden.com/james-bond-007