New Hip Hop: À Di ellu, Tu è a Moda

Cumu l'immagine masculina hà cambiatu attraversu a moda

Ma u più grande cambiamentu chì porta l'hip hop in una nova sfera più demucratica hè l'immersione in u mondu di a moda - un mondu di donne.
U stile stereotipatu di hip hop, chì hè sempre riinterpretatu nantu i passarelli di u mondu, hè natu da a necessità. Pantaloni baggy è stivali grossi senza lacci ponu esse ricuperati à u tempu passatu in prigiò quandu i gangsters sò stati purtati cù i cinturini è i lacci da risicu di suicidiu. I camicie è i maglioni oversize, invece, sò ghjunti da i magazini vintage, l'Armata di a Salvezza o si sò passati in a famiglia. A taglia di u vestitu era irrilevante si duverebbe lotta per ogni pezzu di vestitu.
In cunsegna, l'aspettu oversize era un signu masculinu. Chì site in prigiò, apparteneva à una gang è guadagnò ancu i vostri "spurs".

Ùn era veramente pianificatu chì questu diventerà un stilu di moda. In cuntrastu à i culturi di ghjuventù orientati à a moda, cum'è i hippies o i mods, chì anu manifestatu a so prutesta più à traversu u so vestitu, i hip-hopers si sò ribellati à traversu e so discipline tipiche.

Tuttavia, hè in quistione se unu pò generalizà u "stile" hip hop. U stilu originale di l'anni 70 è 80 hè stata l'autentica cù vistimenti boni usati, assai denim, scarpe rude è taglia oversize. Cù a popularità di i media, u stile aghjustò ancu. Cù u lussu hinchante, è cum'è un contrapuntaghju à u passatu mischinu è cum'è un tributu à e so radiche africane, i raperi cuminciavanu à purtassi fur, caru opulenti è denti d'oru. Slick Rick o Notorious BIG serve com'è esempiu

Altri icone di stile furmanu a moda hip hop cù u so stile individuale, più culuritu, cumpresu Flavor Flav o Will Smith aka Fresh Prince o Mos Def.

Ma a moda di strada, "streetwear", hè una di e più grandi fonti d'ispirazione per i designer di moda. Un passu cruciale versu u mondu di a moda era u Hip Hop Group Run DMC cù a so canzone "My Adidas", dopu à quale anu iniziatu unu di i più grandi battuti chì a relazione Hip Hop - Fashion hà mai vistu. Sneakers Adidas è i famosi trè strisce sò diventate marca di u Gruppu, è l'altru modu Run Run DMC hè ancu diventatu a marca di Adidas in a scena musicale.

Questa interazzione trà l'hip hop è a moda pò esse tracciata ancu più. Dopu l'esempiu di ghjucà cù l'antica miseria in u passatu è avà dimustrà a massima di lussu, i raperi preferianu sempre più vistimenti di marca à vistimenti convenziunali. Etichette cuperte eranu è sò sempre Versace è Moschino, chì sò cunnisciuti per a so opulenza ludica.

Chistu resultò in una vera addiction di marca, "Brand Addiction", una venerazione chì era ancu riflessa in a musica. Sicondu e statistiche, l'etichette chì i nomi sò più spessu citati in i canti sò Gucci, Versace, Nike è Prada.
A canzone "Fashion Killa" di A $ AP Rocky si tratta ancu di exclusivamente cù etichette di moda:

"Idda ha avutu assai lotta Prada, chì Dolce è Gabbana,
Ùn possu micca scurdassi di Escada, è quellu Balenciaga "

In ritornu, i designer di moda usanu u stile hip hop.
Alexander Wang dirige l'hip hop hip-old school basse, Phillip Plein ha dedicatu una collezione intera a la cultura di i giovani chjamata "Alice in Ghettoland", Moschino hà ghjucatu in stereotipi di streetwear nelle ultime stagioni, le lezioni di autunno di autore di Astrid Andersen in 2016 è praticamente un assortiment Abbigliamento hip hop direttamente per i raperi è Raf Simons vesti l'omu d'oghje in suéras in oversize.

L'addiczione à a moda culmina in chì i rapper accumincianu à processà u so stile persunale in e cullezzione è fondanu e so propie etiche di moda, cumprese u clan di Wu-Tang cù Wu Wear, Rocawear di Jay Z, Pharrell Williams è Billionaire Boys Club è di sicuru Kanye West cun Yeezy.
U hip hop è a moda sò senza dubbiu una storia d'amore chì hè diventata indispensabile.

Appena alcuna cultura di ghjuventù hà furmatu a scena di alta moda in modu fundamentale è, à u cuntrariu, ùn ci hè guasi un spaziu culturale chì sia più ispiratore per l'artisti di hip hop cà di moda.

Hè un interazzione, un ghjocu di dependenza, trà tendenzi è musica, marche è rapper, stile è couture. Ciò chì pare solu stranu, perchè a moda è u disignu ùn anu nunda di fà cù l'imaghjini originale di un gangster duru. Ma dopu Oldschool, serà sempre à qualchì puntu Scolastica dà.