New Hip Hop: À Di ellu, Tu è a Moda

Cumu l'immagine masculina hà cambiatu attraversu a moda

Brooklyn, 1988

U ritmu hè magicu. Una folla ferma intornu à un zitellu. U fighjanu, appiccà nantu à e labbra. Sò vestiti inconspicuously, portanu vechji camicie è cappelli di baseball. Tutti sò di culore scuru. U zitellu hà un micròculu in a so manu, colpisce in un ritmu chì hè ghjucatu da un vechju blaster ghetto. Hà solu 17 anni, ma hè a mità di un capu più altu ch'è a maiò parte. I picciotti di a so età sò pocu pigliati in seriu. Ma u populu intornu à ellu batte u ritmu, batte e spalle, stà à sente. U so rap in u flussu. U ritmu hè magicu.

Hè una scena da un cortu video in Youtube. U zitellu chì captiva a massa hè chjamatu Christopher George Latore Wallace. Qualchì annu dopu, serà famosu mundiale cum'è Notori BIG. À questu tempu, a fine di l'anni 80, l'hip hop avia già arrivatu à un stadiu in u quale trascendeva da un simplice muvimentu di u ghjovanu da a strada à un fenomenu suciale internaziunale.
Ma a cultura hip hop ùn hè micca limitata solu à a musica. Piuttostu, hè una custruzzione multi-strata furmata da i diversi elementi.
L'origine di l'Hip Hop hè vinuta da New York in l'anni 1970, più precisamente da quartieri più poveri cume u Bronx, Harlem o Queens. A pupulazione chì campava quì era principalmente d'origine afro-americana - eranu impoverite, decassate è isolate da u restu di a sucità, per quessa sò stete trà di elle è cusì i ghetti sò stati creati.
I residenti si riuniscenu per i chjamati partiti di bloccu è u prugramma di intrattenimentu hè diventatu dui di l'elementi più fundamentali di l'hip hop: DJing è break dance. Ci hè statu u sustegnu di u MC, u Maestru di a Cerimonia chì era un tippu di moderatore è hà sempre animatu à a folla cù sintenzi cum'è "mette e mani in aria!". Chistu hà risultatu in un flussu di discorsu, chì dopu cristallizò in u cantu musicale di parlà. Per via di a pupularità, u DJ è i batti si muvianu in u sfondate, in favore di u MC - u rap hè natu.
In più di e discipline precedenti, a scrittura (graffitti) è u beatboxing appartenenu ancu à a cultura hip hop. Ciò chì queste categurie anu in cumunu hè u cuncettu constante di a cumpetizione, chì hè un principiu basicu di u hip hop.

À un mumentu induve l'agitazione razziale era in crescita è l'isulamentu suciale era à u puntu culminante, parechje bande si sò furmate in i ghetti è si sò battuti unu cun l'altru. Attraversu u hip hop è e so varie discipline, a ghjente avia trovu un mezu più pacificu per misurà si. L'idea di espressione di sè era sempre mantenuta - per esse u megliu è per scunfighja l'avversariu. Questa simbulizazione di a lotta, e radiche di u gangsta rap, si pò truvà ancu in parechji gruppi di hip hop, cumpresu Public Enemy, chì eranu cunnisciuti per posà cù l'arme.

A causa di a popularità sempre crescente di l'hip hop è di a crescente attenzione di i media, un boccagliu (puliticu) sviluppatu. U rapper diventa un reporter, un scout di strada. Ci era una furtuna di a vita dura, di u periculu è di l'impiegazione per sopravvive. U rapper stessu, però, pare sempre duru, brutale, senza scrupoloso - un machu. In i testi si face un linguaghju più duru è si parla sempre più di "bitches" (sluts), "hoes" (putes) è "hustlers" (solitari senza un attrezzu). L'altri sughjetti populari sò u sessu, a droga è l'alcohol, spessu cù un impegnu benessimu. Avete statu cunsideratu cum'è un omu se survivò, hà fattu un nome per voi stessu è vi prufitta di u rispettu. Ci era dimustratu da quantità: chì hà tombu i più omi, chì avianu e più donne è quale era più paura.
In cunsegna, l'omosessualità era ancu un tabù assulutu perchè i gays eranu cunsiderati "mossi" per via di u so carattere femminile. In novu, questu hè in cuntrastu cù l'ereterotipu eterosessuale chì vole appare "dura".

Eppuru chì e guerri di e gang è a "vita thug", a "vita di gangster", chì hè diventata famosa per mezu di u raper Tupac Shakur, sò finite, l'immagine resta. Per mantene a cultura Hip Hop autentica, u violu hè sempri ostili à e donne è omofobu in i seculi XX è 20. Quasi ogni canzone di 21 centu hè basatu nantu à a vita dura nantu à a strada, Eminem hè sempri insultante l'omi è u caghjunamentu di Snoop Dogg nantu à l'usu di a droga è u sessu.
U listessu si applica in Germania: Bushido, Sido o mandatu d'arrestu pò esse chjamatu cum'è contraparti, chì ferma sempre l'immagine vistosa è masculina -, ma chì cumencia à sbulicà. L'ascensu di rapperi cum'è Iggy Azalea, Lady Leshur, Missy Eliott è Angel Haze ci mostra. Ancu se qualchi sò ancu simplice cunverte l'immagine maschile è dura in u latu femeninu, vale à dì per ghjucà à a gangster girl, l'aumentu generale di e donne in l'imprese masculine patriarcali hè un signu di un cambiamentu in a scena di hip hop.

A maiò volta si cambia ancu da u latu di l'omi. Un esempiu impressiunante hè u raper Drake, chì hè incomparable per u cambiamentu di a scena di hip hop. I so testi sò manghjati da u cunflittu, volte romantici, qualchì volta gangsteru, à volte pimps casuale, poi di novu a pausa cù a famosa canzone "Hotline Bling", da quale era ridiculatu à l'eternu meme è à u fenomenu internet. Eppuru, però, hè incredibbilmente successu, l'affari musicale adora è nantu à a piattaforma musicale Spotify i so canti sparghjenu a marca cù nove cifre.