Berlinu, a capitale chì ùn dorme mai! Nunda ùn sò i stili di strada cusì visibili è i ghjovani cuncettori cusì numerosi cum'è in Berlinu. In ghjennaghju 2018, a scena di a moda internaziunale si riunirà in a capitale è mostrerà eccitata ciò chì u mercatu di a moda tedesca hà da offre in a stagione chì vene. E stelle, e tendenze, i stili di strada: serà culuritu ancu in a primavera 2018! U Rossu hè a moda indiscutibile è u culore di tendenza per a stagione 2018 chì vene è hè statu vistu in guasi tutte e passerelle durante e Settimane di a Moda. Era veramente chjosu Marc Cain à. I mudelli caminavanu a passerella in rosa, aranciu è rossu, à volte cun un forte mischju di culori. U spettaculu hè statu fattu in un sotterraneo in Potsdamer Platz, i mura eranu parzialmente spruzzati cù graffiti. L'influenceru Caroline Daur è Victoria Swarovski ùn mancanu micca u spettaculu.

U rossu hè u culore di a tendenza assuluta di a stagione è ùn hè micca solu ripresentatu in l'attuale Fashion Week, ma ancu in i famosi buttreghi in linea. Qualchidunu chì cercate u novu Esprit Clicchi di cullezzione, benintesa ùn ci hè micca evità u culore di u signale sta primavera. L'etichetta cunnisciuta Esprit s'adatta à l'imaghjini di a moda: a nova cullezzione hè sempre casuale cù T-shirt classiche, felpe, cappelli è borse cù u logu Esprit, ma impressiona cù stampe fresche, bomber è stile di streetwear mudernu. A paleta di culori varieghja da tonalità pastellate delicate à turchinu forte. Mentre à a Settimana di a Moda di New York, un rossu riccu è forte hè statu adupratu da cuncettori cum'è Marc Jacobs, Marc Cain, Calvin Klein è Victoria Beckham, i londinesi anu mustratu sfumature rosse brillanti.

Blazer russu esprit.de

 

Cumu combine u rossu?

U rossu all-over hè a tendenza attuale à i catwalks, ma u culore impressiunante ùn hè di solitu cusì faciule da cumminà in a vita di ogni ghjornu. In cuntrastu, i pezzi individuali di rossa in u rossu si armonizeghjanu maravigliosamente cù biancu crema, neru è nudu. U rossu hè un culore di signale, cusì avete da esse prudenti quandu si tratta di ghjuvelli è di sceglie l'accessorii in oru o neru.

Highlight di questu annu Semana di moda di Berlinu era a modella Victoria's Secret Adriana Lima. Caminava per u palcuscenicu di u Maybelline New York Show è hà incantatu u publicu. A top model Lena Gercke hà ancu marchjatu in passerella per Maybelline è u musicante Madison Beer hà interpretatu u so ultimu successu. Poche ore prima di u grande spettaculu per Maybelline, Bonnie Strange hà ancu lampatu a bomba: hè incinta, dighjà in a 23esima settimana. Felicitazione! Marina Hoermanseder hè stata a disegnatrice eri sera è hà mustratu a so nova cullezzione ghjovi dopu meziornu: l'armata incontra l'anni vinti. Quelli chì ùn pudianu micca esse à a Fashion Week stessi anu avutu l'occasione di accumpagnà virtualmente assai influenzatori è bl0ggers durante i 3 ghjorni via Instagram è Co.quist'annu.