senza nome

Percentu 15 di i tedeschi portanu un tatuu in corpu. A maiò parte di elli sò "solu" soddisfatti di dui o trè tatuaggi. In particulare i mini tatuaggi, chì sò astutamente situati nantu à e parti nascoste di u corpu, sò sempre stati in l'ultimi anni populari divintà. Tuttavia, l'ultima tendenza di tatuaggi ùn hè micca una lettera in filigrana o motivi chjuchi: Tatuaggi di Blackout copre completamente i parti di u corpu sanu slash-neri Tinta. Hè una dichjarazione!

U più geomitricu Modellu da i zoni neri Non solu ùn anu un aspettu eccessivu, ma ancu rapprisentanu una alternativa à una copertura cumplicata Originally, a blackout era aduprata per rimpiazzà i vechji mutivi copre. Picchì? perchè trattamenta chimique sò dolorosi è costosi è à volte i tatuaggi ùn ponu micca esse rimossi cumpletamente. I tatuaggi di blackout sò un metudu più radicale: i vechji tatuaggi diventanu solu cumpletti carbuni.

Quellu chì hà avà pensate chì u tatuatu poi funziona cum'è u ghjocu di u zitellu cum'è colorazione hè sbagliata: i tatuaggi scuri necessanu unu altu spesa di tempu e una mansa di precisione, per applicà i grandi zoni neri in modu uniforme. Spessu ùn pudete evitari un appuntamentu per un riesame.

I tatuaggi blackout sò ancu decorati imaginativamente. Gradienti Ombré, Dotture o mudelli di lace in i fili sò cumminati cù e grande spazii neri chì dissimulanu completamente alcune parti di u corpu, è e zoni negra diventanu stessi arte.