PODS INSTAGRAMA: COME TRICCIA INFLUENZE DA L'ALGORITMO E INCREMENTE A TUA RANXA.

U marketing di l'influenzatore hè diventatu unu di i strumenti di marketing più impurtanti in l'ultimi anni. Parechje marche utilizanu a putenza di l'app Instagram è cummercializanu i so prudutti attraversu bloggers / influenzatori cunnisciuti. Parechji Instagrammers a cunnoscenu dinò è anu adupratu da tantu tempu l'app pupulare micca solu per sparte foto è video privati, ma ancu per cummercializà si è prudutti nantu à i so conti. Cù l'introduzione di l'algoritmu Instagram, però, assai sò cambiate. Dapoi a mità di u 2016 Instagram ùn hà più una cronulugia lineare è ùn sorte più i posti cronologicamente, ma secondu a pertinenza.

Ma cumu si ottene sta rilevanza?

 

Instagrammer inizia i gruppi per spinghji l'impegnu di i so posti. Numerose Instagrammer sò organizzate in u chjamatu "Pods Instagram", cummentà è cume tutti l'altri tutti i so cuntribuzioni immediatamente dopu a publicazione è cusì generanu un ingaghjamentu artificiale altu.

L'obiettivu di tali pods d'Instagram: L'impegnu aumentatu immediatamente dopu a pubblicazione deve aumentà a visibilità di e publicazioni. U risultatu, Instagrammer ùn prumette micca solu un piazzamentu in l'area di ricerca, ma ancu in u timeline di l'utilizatori chì i seguitanu.

U principiu hè assai simplice: l'Instagrammer da i sughjetti simili sò uniti in gruppi. A volte, per esempiu, sò chats di gruppu direttamente in Instagram (massimu di 15 persone) o altre rete cum'è WhatsApp, Facebook Messenger etc. Appena unu di i i membri bul Se un novu postu hè statu publicatu, u gruppu tutale serà infurmatu. À i membri di u gruppu s'hè dumandatu à elli di piace u cummentariu, di fà cummentarii è di spinghja l'impegnu di a cuntribuzione immediatamente dopu a publicazione. Per suprattuttu, l'impegnu in i primi cinque minuti deve esse decisivu per u rendimentu generale di un postu.

Scuprerete ancu quali 6 fattori ponu aumentà a vostra rilevanza ccà.