moda ùn hè statu cusì dapoi un bellu pezzu puliticamenti cum'è oghje. Ogni volta chì si tratta di temi cum'è libertà è emancipazione oghje, l'abbigliamento è l'estetica ghjucanu un rolu. A Marcia di a Donna contr'à Donald Trump hè stata negata cù cappelli rosa, e marche di lussu pruducenu magliette di feminisimu è ci hè un argumentu accanitu per sapè se i mudelli sò autorizati à purtassi sciarpe nantu à a passerella. A moda hè diventata un strumentu per più libertà è ghjustizia oghje? O a pulitica hè diventata piuttostu un accessoriu?

U Ritrattu ZEITmagazin e VOGUE Germania vi invitanu à unisce si per a sesta volta ZEITmagazin CONFERENZA Moda & Stile per discute cun invitati internaziunali è per definisce cumu a moda pò cambià a sucietà.

A cunferenza si farà à Kronprinzenpalais in Berlinu, à u mumentu di Semana di moda di Berlinu invece di. Tuttavia, a participazione hè per invitu persunale. L'avvenimentu hè destinatu esclusivamente à i decisori di imprese è istituzioni in i campi di a moda, l'arte, a cultura, a pulitica, a scienza è l'associazioni cù una cunnessione tematica à a cunferenza.