U Ritrattu Museu Etnologicu di Berlinu, hè stata fundata in u 1873. Hà una cullezzione eccezziunale arte da Africa, cù opere di prima di u 1918. Circa 75.000 ogetti Sola Africa face di a casa di Berlinu un centru di arte africana tradiziunale.

Includendu opere d'arte di primura internaziunale di e regioni: Benin, Camerun, Congo e Africa orientale. L'interessi ecunomichi è scentifichi anu aumentatu l'impurtanza di l'Africa per i cummircianti europei è i guverni culuniali annantu à i seculi, finu à a fine di u seculu XIX è XX a sottumissione di i populi in u culunialismu hà pigliatu una nova qualità. Per dimustrà l'impurtanza artistica è culturale di l'Africa à u sudu di u Sahara, oggetti decorativi cum'è stuoie, appoghju à u collu, sgabelli, navi, gioielli, pettini è cucchiai sò stati aghjunti à e maschere è riprisentazioni figurali cunnisciute.

A causa di i preparativi per a trasferimentu per u Forum Humboldt, u Museu Etnologicu in u locu di Berlin-Dahlem hè statu chjosu dapoi u 9 di ghjennaghju di u 2017. Finu à l'apertura di u Forum Humboldt, e cullezzione non europee seranu presentate in mostre speciali in altri lochi.
Se avete dumande nantu à a vostra visita à u museu, a linea d'infurmazione di u Staatliche Museen Berlin hè dispunibule quì:

Tel.: 030/266424242 (Lun - Ven 9 am - 16 pm)
E-mail: service@smb.museum