hoversurf-meure-strike-8

Ritrattu: Hoversurf

Una startup da Mosca voli custruisce una spezia di moto flottante, assai simili à quelli cunnisciuti da Star Wars Hoverbikes. Inizialmente hè destinatu à un veiculu per l'amatori di sport estremi, ma i sviluppatori vedenu ancu u potenziale cum'è un mezu di trasportu. I primi video mostranu u veiculu in azzione.

À a Piattaforma Scorpion 3 (S-3) di a sucità russa Hoversurf Hè in fondu un drone quadcopter, nantu à quale era stallatu un tippu di sedia moto. Nant'à un unicu pilotu si pò piglià un postu è elevà a terra cù l'aiutu di i rotori orizontali 4. U pilotu cuntrolla u dispusitivu stessu, ma i sistemi di sicurità limitanu l'altezza è a velocità di u S-3.

64d192_76661a23982f41f4b3361388c091a96dmv2

Ritrattu: Hoversurf

L'idea, u booming tecnulugia Marna ancu pè u Trasportu di e persone aduprà ùn hè micca novu. Diversi hobbyisti anu travagliatu da qualchì tempu nantu à cuncetti simili, cum'è e mutori volanti di Colin Furze.

U digià publicatu Videos I S-3 sò digià assai impressiunanti. U pilotu manuvra u dispusitivu in l'aire assai eleganti è senza moltu strappassi. A pusizione esatta di sviluppu è quandu u veiculu hè da vene à u mercatu, ùn hè micca ancora cunnisciutu. À u Situ Hoversurf Tuttavia, l'Scorpion 3 pò esse digià urdinatu.