6r-2

U primu europeu Melissa Flagship Store hè stesu in Quartier di Covent Garden di Londra. S'ellu ùn hè micca un cuncettu: Hè u brasilianu Etichetta di scarpa, chì coopera ancu cù i grandi di a scena di moda è di cuncepimentu.

Karl Lagerfeld, Vivienne Westwood, l'uffiziu architetturale di u finitu Zaha Hadid è ci sò assai altri chì anu e dite in u ghjocu quì. Perchè hè una varietà assai speciale Shoe, chì hè fattu di plasticu. Sembra goffu à l'iniziu, ma da una parte si sente assai bè à u pede, ùn puzza micca è hè faciule da curà. È ùn hè micca tuttu ciò chì u cosiddettu plasticu Melflex hà da offre.

scarpa

Hè un tipu di PVC riciclabile è estremamente flessibile è hè fattu senza ingredienti animali. L'acqua è tutti i rifiuti necessarii per u prucessu di produzzione sò riciclati à 99,9%, cum'è e scarpe invendute. A cumpagnia face dinò attenzione à e bone cundizioni di travagliu è i salarii ghjusti.

Melissa Shoe Gallery impressiona cù a so messa in scena architettonica, chì face u u magazinu pare guasi una mostra d'arte è dà à u visitore a sensazione di sperimentà qualcosa di assai particulare.

Più infurmazione à: www.melissa.com.br