pitti2

Crediti: Enrico Labriola

Tutti vanu duie volte à l'annu omi amatori di moda In u zoo. Ùn hè micca solu qualsiasi zoo è l'animali sò tuttu, ma ordinariu. Hè u Pitti Uomo Zoo, chì hè in realtà a fiera di moda maschile a più pupulare in u mondu. Durante a Pitti Immagine Uomo ogni signore chì pensa à ellu stessu è i so vestiti si riunisce in a fortezza Fortezza da Basso in Florence. Ma i vestiti esposti da e etichette ghjucanu un rolu minore, piuttostu sò l'omi esposti chì sò l'attrazione principale di a fiera: u Pitti Pavonichì anu favuritu i pavoni Pitti.

Questu termine significa quelli omi chì consideranu a fiera di a moda cum'è palcu e passerella adupralli per mostrà si à u megliu. Per principiu, portanu solu u filu più fine cum'è uniforme - Tinuti à misura, Camicie, Coats (purtatu apertamente, benintesa), scarpi lucidati è benintesa ogni sorta di culuriti è à motivi accessori. À l'ultimu Fighjatu Dandy per compie, secondu a stagione di l'annu, andate sempre per occhiali da sole, cappelli, guanti, borse è bastoni. L'accessori sò spessu e parti di a robba dandy chì punta a scala. Si applica quì quì: e pause di stile ùn sò micca permesse solu, sò incuragite.

U scopu durante sti ghjorni hè di esse à tutti i costi per attirà l'attenzione e fotografiatu per esse sia da altri pavoni, spettatori, ghjurnalisti, fotografi di strada o bloggers. A maiò parte di u tempu, l'omi finamente vistuti praticanu una di sti prufessioni stessi.

Pudete vede u megliu aspettu di l'attuale Pitti Uomo quì:

24,300 cumpratori in #pittiuomo # pu91 Una nova edizione record!

Una foto mandata da Pitti Immagine (@pittimmagine) nantu à

Fashion and Luxury #MBA #experience #pittiuomo #firenze

Una foto mandata da Beatriz Troncoso (@beatriztroncoso) annantu à

Fighjendu avanti #pittiuomo # pu91 #pittipeople #pittidanceoff

Una foto mandata da Pitti Immagine (@pittimmagine) nantu à