bildschirmfoto-2017-01-11-um-13-45-41

Chloé designer principale Clare Waight Keller

Dighjà di Dicembre, i rumori circulavanu chì Chloé era capimachja Clare Waight Keller lasciarà a sucietà tradiziunale francese. A Camera ùn hà ancu publicatu una dichjarazione ufficiale. Presuntamente, hè diventatu troppu per a mamma di trè zitelli trà a so famiglia chì hè andata dopu l'estate scorsa London avia tornatu, è u so travagliu in Paris per viaghjà avanti è avanti. Hè per quessa ch'ella hà u so cuntrattu, chì scade in marzu, micca stesu.

Dopu stazioni à gucci sottu Tom Ford, è ancu in Pringle di Scozia hà succedutu à Hannah Mac Gibbon in u 2011 Chloe è e cullezzione cù u so attu di equilibriu stilisticu trà estetica femminile è un toccu casuale di l'anni settanta ne fece un preferitu da critichi è clienti. Oltre à i vestiti delicati è e giacche accoglienti in pelle d'agnellu, hè soprattuttu Hè sacchetti cum'è u "Faye" è u "Drew", chì si vendenu bè.

Sicondu i media, un successore deve esse digià determinatu: Natacha Ramsay-Levi. A Francese hè a manu dritta dapoi anni è anni Nicolas Ghesquière è attualmente direttore di cuncepimentu Louis Vuitton. Presuntamente, ella trasmette l'idee di u direttore d'arte à u studio è dunque a so partenza puderia strappà un grande vacante in u dipartimentu creativu di Louis Vuitton, dunque l'opinione unanima di a stampa.

Serà per mezu di u Cambiamentu di cuncepitore dà à Chloé un cambiamentu stilisticu di direzzione? È e cullezzione di Nicolas Ghesquière cambieranu senza Ramsay-Levi?

Per Chloé, u cambiamentu in u dipartimentu creativu puderia ancu esse un cambiamentu drasticu in un nova direzzione di moda significa, perchè Ramsay-Levi hà travagliatu per un stile annantu à l'anni chì hè di più angulare è in chì a pelle ghjoca un rollu centrale. A casa Chloé, invece, ne ferma unu stile romanticu, u soterranu Clare Waight in flussu è siluette casuale implementatu. U fattu chì Natacha Ramsay-Levi puderia andà in Chloé (micca ancu cunfirmatu da a casa) hè vistu da parechji esperti cum'è un indicatore chjaru chì Ghesquière puderia ancu lascià Louis Vuitton prestu.

Sì i rumori sò veri, Clare Waight Keller averà a so ultima cullizzioni per Chloé durante marzu Paris Fashion Week prisenti.

bildschirmfoto-2017-01-11-um-13-56-10