lafw

Guerrieri Cità ​​d'angeli e Spiagge di sognu, quì induve u libertà vite è l'icunicu "Hollywood«-Lettera annantu à u skyline di Los Angeles fighjulà.

Hè stata per un bellu pezzu LA. u go-to city se vulete gode di piacè. Perchè apertura e Tolerance hè cusì cunnessu cù guasi altre metropoli chè cù Los Angeles. Valori chì, soprattuttu, includenu u Industria di a moda attualmente hà bisognu. Perchè cù u sviluppu rapidu è qualchì volta (troppu) viulente di u Ritmu veloce in der moda Parechji bramanu un pocu di più pace in ciò chì hè in realtà una vita di moda inquieta.
A vera hè sempre New York u top indiscutibile in termini di cose Stampa in u cuntinente americanu, ma hè precisamente sta struttura ben urganizata cù e strette Settimane di a Moda, u cullettivu di famosi Cuncettori e Fotografi è a densità Riviste di moda una ragione per girà e spalle à tuttu è circà intornu per qualcosa di novu.

Hedi Slimane, Ex-designer in a sucietà tradiziunale Yves Saint-Laurent e Jeremy Scott, Chief designer in Moschino, l'anu mustratu. Tramindui anu sceltu LA cum'è residenza permanente è sò stati ispirati da a cità, da a ghjente è da l'atmosfera, per esempiu a cullezzione di primavera 2015 di Moschino, chì rende omagiu à Barbie - è un annu à californianu Lifestyle. Hedi Slimane, invece, hà ancu avutu a sede di YSL trasferita in California, guadagnendu schernu scetticu è proteste. E cifre di vendita, invece, anu dimustratu chì a cità custiera in l'Ovest hè una vera minera d'oru - in un sensu ecunomicu è creativu.

I famosi cuncettori chì eranu prima fideli à a scena di a moda di New York preferiscenu avà girà versu LA è dà à a cità un putenziale chì ùn deve micca esse sottovalutatu. Soprattuttu Tom Ford, u so Cullezzione invernale piuttostu mustratu in u stilu di l'estate chè in u soffiu di neve à livante di l'USA. Inoltre Nicolas Ghesquière, Chief designer in Louis Vuitton, ghjura per a cità è hà mostratu u Collection Cruise 2015 in Palm Springs, una cità accantu à induve u famosu Festival annuale di Coachella attrae assai appassiunati di moda.

Ma ancu avà, parechji capi si voltanu à Los Angeles. Ispiratu da a so cullaburazione cù a Sunny Girl Teatru Hadid, avà si chjina Nina Ricci nantu à un californianu Spettaculu di Prêt-à-Porter fermamente chì u Collezione Primavera / Estate 2017 duverebbe mustrà. Ancu a casa tradiziunale francese Dior, avà sottu a direzzione creativa di Maria Grazia Chiuri, hà avà decisu di mette in opera una raccolta di cruciere in punente, chì si ferà l'11 di maghju di u 2017. In più, pianifica sempre Tom Ford e Rachel Zoé Spettacoli in Los Angeles.
U fattu chì a scena di a moda si trema avà à i so fundamenti, sia a scuperta di i spettaculi stagionali da u Vede-avà-compra-avà cuncettu, a fusione di e cullezzione di e donne è di l'omi o a curiosità per quelli novi Capitali di moda - tuttu què puderia esse una guida induve 2017 è tutti l'anni successivi ci cunduceranu.