MAC hè probabilmente una di e più famose marche di trucco. Hà stabilitu un novu puntu di riferimentu in u mondu di u truccu chì ogni altra marca vole ghjunghje o ancu superà. Siccomu u mercatu di u maquillaje hè cresciutu più veloce di quasi qualsiasi altra industria in l'ultimi anni è hè inundatu di novi prudutti, ùn hè più un compitu mammut per Duplex per i prudutti MAC populari o ancu alcuni chì sò assai megliu è vendenu à a mità di u prezzu. Maquillaje geek hè una di quelle marche chì hà fattu a so missione di pruduce prudutti di alta qualità à un prezzu accessibile. Eccu quì i trè migliori dupe per trè bestseller assoluti da MAC. Pudete risparmià assai soldi cun questi.


  1. MAC 'Shroom' vs MUG 'Shimma Shimma'

U culore 'Shroom' da MAC hè unu di i culori più pupulari per mette in risaltu l'anguli interni di l'ochji o a spina. Tuttavia, Makeup Geek hà trumped questu ombrettu cù u culore 'Shimma Shimma': U pruduttu hè almenu duie volte più pigmentatu è costa menu di a metà.

  1. MAC 'Brown Script' vs MUG 'Orsu di Cacao'

L'ombra marrone calda è media hè un altru bestseller MAC. U culore 'Cacao Bear' di Makeup Geek hè guasi identicu è torna assai più pigmentatu, eccu perchè u prezzu vale più chè ne vale a pena. Sicuramente un must have in ogni raccolta di trucchi.

  1. MAC 'Blu turchinu' vs MUG 'Neptune'

U culore luminosu hè perfettu per quellu chì vole aghjunghje una piccula varietà à u so truccu ordinariu. U culore hè spessu adupratu da artisti di trucco, ma sembra ancu super bellu in a vita d'ogni ghjornu cum'è accentu à u truccu neutru di l'ochji.