À a Premii Oscar In ferraghju 2016 u tempu era finalmente arrivatu: attori di Hollywood Leonardo DiCaprio hè statu finalmente attribuitu u so primu Oscar dopu à numerose nominazioni infructue, chì ellu stessu cù u so rolu in u filmu 'U Revenant' di sicuru più cà guadagnatu. Cù Alejandro González Iñárritu Cum'è direttore cinematograficu à fiancu, l'attore eccezziunale hà fattu torna una prestazione fantastica. Inoltre, ci sò scene è immagini stupende chì facenu di u filmu u filmu di l'annu 2015 à l'ochji di parechji critichi. Fantastichi colpi scenichi ti facenu sunnià è trasfurmà u Revenant in un veru spettaculu di cinema esclusivu.

In a prufundità di u desertu americanu hè a storia di Hugh Glass, interpretatu da Leonardo DiCaprio, chì lotta cù amarezza per a so sopravvivenza in u fretu ghjelu. Dopu chì hè statu brutalmente attaccatu da un orsu, i membri di u so gruppu assumenu chì Glass ùn hè più trà i vivi è u lascianu daretu. Impulsatu da una brama indescrivibile per u figliolu è una furia incredibile contr'à l'ingannatore John Fitzgerald, interpretatu da Tom Hardy, Hugh Glass riesce à sopravvive è cumbatte u so modu feritu in u desertu. Guidatu da una forte vulintà è amore per a so famiglia, vole avà vindicassi è cerca u so più grande nemicu.

U film hè una sperienza unica è deve esse vistu da tutti. In particulare i amanti di i filmi critichi goderanu di stu filmu, chì l'attenzione à i dettagli ùn cunnosce micca limiti quì. Grandi emozioni, grande cinema.

Immagine: © 20th Century Fox