Quandu si tratta di cunfortu, battenu tuttu è l'aspettu tocca ancu cum'è una bomba: Birkenstocks! Nisuna altra scarpa hà festighjatu un ritornu cusì schiacciante l'ultimu annu cum'è u classicu. I motivi di questu sò a forma leggendaria è simplice di a scarpa, a qualità unica è u confortevole footbed. Birkenstock adatta una scarpa classica à e condizioni moderne è presenta oghje culori eccitanti è forme novi.

A storia di a marca ricolla à l'annu 1774 - ùn hè micca stupente chì u sapè fà sia cunvincente. Per sta stagione d'autunno, Birkenstock presenta parechje linee à a volta: i classici, i scarpi chjusi, i Papillios è, per a prima volta, una raccolta di calzini.

Tutti i cunniscite, i scarpi classichi di u cinturione Birkenstock. In a cullezzione invernale, queste sò particularmente diverse, sia in termini di materiale sia di numeru di fasce è culori. Da u mudellu à dui cinturini in pelle di velour aranciu à u mudellu à trè cinturini in pelle liscia in rosa, Birkenstock hè torna una volta imaginativa. A variante femminile di questu sò i Papillios, chì anu un taccu leggermente più altu.

Avà d'inguernu, i scarpi chjosi, cù i quali sfidate u ventu è u tempu, sò soprattuttu interessanti. In più di i stivali, sò i scarpi lacati fatti di pelle di velour in culori naturali chì scrivenu a storia di i scarpi cù e so cuciture visibili.

Per infurmazione supplementaria: www.birkenstock.com