Se unu osserva i muvimenti attuali in a scena di a moda, una tendenza chjara versu e pellicce si pò scopre st'inguernu. Ma micca solu cù pelli veri, chì sò sempre cuntruversi, tenite u ritimu cù i tempi, a variante di pelliccia falsa hè ancu più populari ca mai. Ci hè attualmente un veru hype nantu à e pellicce sbagliate, chì si estende da Tokyo à New York, Milano è Parigi finu à a nostra capitale.

A pelliccia falsa ùn hè micca solu assai più amichevuli di l'animali cà a vera pelliccia, ma hè ancu in nisun modu inferiore à ella in termini di friscura. In particulare mi piace chì i cappotti o giacche eleganti ùn si appicchinu micca à un stile. Invece, ci sò cappotti o giacche sportive, affascinanti è ancu basculanti in furia chì pudete cunghjunghje individualmente cù u vostru stile.

Tuttavia, l'abbigliamento spessu voluminosu hà una cosa in cumunu, u cuncepimentu accattivante è elaboratu, cù u quale pudete fà dichjarazioni in ogni cumbinazione. Hè per quessa chì u mantellu di pelliccia falsa hè u mo must-have personale st'invernu. E giacche sfacciate anu affittatu u fattore wow, allora ùn pudete micca sbaglià cù u vostru favourite individuale in pelliccia sintetica.

I culori di tendenza attuali sò toni marroni caldi cum'è cammellu, caramelu è castagnu, ma sfumature più chjare cum'è beige, rosa o biancu sò ancu à a moda. Per i curagiosi trà voi, l'aspettu di neone hè interessante, quì a pelliccia finta hè presentata in culori putenti.

Per infurmazione supplementaria: www.mango.com, www.olsen.de