Revoluzionatu dapoi u 1997 Ferrucci u mercatu di a moda scandinava è glubale. U cuncepimentu cuntempuraneu è u caratteru scandinavi senza compromessi definiscenu a marca. À u principiu una etichetta pura per l'omu, avà sottu à Femme Sélectionnée ci sò ancu creazioni per u vestitore attente à a moda è mudernu. Tuttavia, mi piacerebbe presentà a nova collezione di l'omi oghje, una oda à l'eleganza maschile.

L'aspettu hè in qualchì locu trà u vestitu di strada è l'affari. L'omu mudernu si presenta ghjovanu è galantinu, chì sottolinee a so individualità cun una frescura à a moda, ma ùn si ne scantu ancu di i classici. Mancu più incompletezza - Selected Homme crea un aspettu armuniosu chì si compone di classici, novità, basi è pezzi di dichjarazione interpretati in modu originale. Pezzi cum'è a camicia ponu esse purtati per l'oziu, u travagliu è a sera sò à quadri casuale, à motivi sfacciati o monocromi tradiziunali.

I basi raffinati determinanu a moda maschile. Questi includenu ancu t-shirt, maglioni è pulloveri in maglia. L'aspettu stratificatu hè particularmente populare - vi permette di creà abiti accattivanti da e basi sportive. U schema di culori di tonalità turchinu è marrone, grisgiu è neru face a cumbinazione faciule. Un puntu particulare di a cullezzione invernale attuale sò i pezzi militari: stivali, parchi è stampe ispirate da u camouflage!

Per infurmazione supplementaria: de.selected.com