I cuncettori minimalisti spessu mostranu forme in e so cullezzione di moda chì ricordanu e sculture. Queste linee artistiche, cum'è sculture, rendenu pussibule linee distintive, dominanti. Ma creanu dinò una cunnessione chjara trà moda è arte. Oghje ghjornu hè soprattuttu drittu, linee geomettriche è forme chì si ponu truvà in moda. Queste neutralizanu u generu, inizianu una nova bellezza o ghjucanu cù u carisma di cime, pantaloni è Co.

Mentre l'articuli minimalisti di u vestitu sò minimizzati à l'essenziali da queste forme simile à una scultura, vale à dì una forma geomettrica, elementi da l'arte di a scultura ponu ancu esse usati per creà dettagli. A moda di e sculture ùn hè micca sempre purtabile, à volte più un casu per u museu, ma si polarizza sempre è si distingue da a folla.

Quandu u minimalismu è a scultura si scontranu, dui mondi diversi si scontranu chì in qualchì modu appartenenu inseme. E forme di sculture minimaliste in moda sò spessu purtabili è perseguenu una attitudine di moda. Tutti ùn li piaci micca i pezzi è si differenu da e tendenze d'oghje, sò più muderni cà qualsiasi altra cosa!

Arte è moda appartenenu inseme quantunque, perchè a moda hè arte! Dunque, a moda sculturale ùn hè micca solu un generu di moda, ma dinò una forma d'arte. Un esempiu di sta estetica di cuncepimentu pupulare hè Mariusz Przybylskichì integra ste forme di scultura in un sguardu d'ogni ghjornu.

Per infurmazione supplementaria: www.mariuszprzybylski.com