L'identità di a marca di moda Co-Te hè una donna chì usa u minimalismu cum'è un dispositivu stilisticu è crea una maghjina individuale per mezu di elementi di cuncepimentu armoniosi. A cullezzione invernale 2015 serà culurita, a ghjovana linea mischia vestiti di strada cù grazia femminile. Senza alcun ifs o buts, u portatore hè immersu in un mondu di freschezza, in cui i culori è i mudelli ghjucanu un rolu predominante.

A linea eccitante abbraccia una gamma stupefacente di pezzi chì coprenu basicamente ogni situazione. Top di denim è bomber coloratu, maglione è pantaloni stampati mettenu u portatore à u focu durante a ghjurnata, mentre a vestita di sera, a gonna à matita è a camicetta assumenu questu compitu a sera.

U raffinamentu si trova in e siluette angulare, ma sempre femine. Un tagliu sofisticatu crea una maghjina angulare, voluminosa è intensiva di forma. I raccolti, i tendaggi è i pieghi creanu un aspettu speciale. Mentre chì certi mudelli ottenenu una linea scatula, altri piattanu a siluetta - a differenza trà u divertimentu è a sera.

U ghjocu mutu di culori crea un aspettu retro, chì hè ancu cumplementatu da i mudelli. Da u turchinu scuru à l'oru, bordeaux, rosatu è turchinu, u ghjocu di i culori hè armuniosu. Hè inturniatu da motivi fiurali è geomettrici. Materiali sfacciati coronanu sta linea eccitante: pelle è pelliccia, denim è tessuti solidi.

Per infurmazione supplementaria: www.co-te.com