Circate i vestiti di nozze è u vestitu di sposa porta a strada Charlie Brear senza manera intornu. A designer hè stata stilista per anni prima di trasformà u sognu di a so propria etichetta in realtà. Oghje hè una di e grandi cuncettori di moda da sposa è rende felici e spose annu dopu annu cù e so creazioni. U stilu femminile più l'idee creative creanu chì un mumentu in l'altare è spessu strappi in l'ochji di u sposu, chì ritrova a bellezza di a so futura moglia.

In a cullezzione di u 2015, Charlie Brear incalca nantu à a nonchalance è lascia chì a tendenza hippie-boemiana chì cresce sta annata si pigliessi ancu un postu in u mondu di e nozze. I materiali leggeri sò i principali protagonisti di tutta a linea, cume danu à i vestiti individuali a so silhouette fluente è dolce. A sposa hè lusingata piuttostu ch'è cuperta da u vestitu, chì permette à a figura di entre in ellu.

Fondamentalmente, tutti i vestiti di nozze sò tenuti in questu stile casuale. I numerosi dettagli sò responsabili di a differenziazione, perchè naturalmente ogni mudellu hà vantaghji individuali. Applicazioni di pizzi ristretti, a cintura di seta, u trenu, a scissione profonda o a gonna di tulipanu, ste cose furniscenu quellu fischju unicu.

U stilu di vestitu di nozze hè ghjovanu, scherzosu è rilassatu è appella cusì à a ghjovana generazione di spose. U sentimentu bè hè garantitu in queste robe - l'attitudine hippie supera u chic.

Più infurmazione: www.charliebrear.com