Michael Sontag ùn hè in alcun modu un nome scunnisciutu in a scena di a moda tedesca. Cù u so stilu ricunnisciutu sempre ma sempre in evoluzione, furnisce spettaculi ispiratori ogni stagione. Quandu guardu a so linea S / S 15 attuale, ricunnoscu elementi concisi di u so stile. Hà simpliciamente una manu assai bona per pezzi di tagliu casuale è avant-garde.

Rilassatu, sofisticatu è cun una nota purista - un sintimu per u zeitgeist è u desideriu di nonchalance d'avanguardia, prova a so capacità. Ma in un certu modu ùn possu aiutà, ma rimarcà un sottotono drammaticu. I capelli chì sò strettamente gelificati in daretu è l'illuminazione à l'ombra mette in risaltu i numerosi disegni neri in particulare. Ma benintesa, l'amichi di un aspettu più culuritu averanu ancu u valore di i so soldi, perchè ci sò parechji toni turchini è gialli silenziati è rossu ardente trà i disegni. A più bona parte, però, hè a versatilità di l'aspetti. A causa di u tagliu chjaru è di u stile minimalista, e creazioni sò adatte per l'usu di tutti i ghjorni è ancu per l'apparenza dramatica.

Ùn mi fate micca sbaglià, questu sguardu ùn hè certamente per tutti. Se preferite avvolgiti in abiti curvosi, allora serà megliu stà luntanu da sta cullezzione. Ma i purtatori cù un stile un pocu androginu sò in u locu ghjustu quì. Quale hè chì sà, forse vi sentirete u vostru in un pezzu di Michael Sontag Tilda Swinton Momentu Oscar?!

Per infurmazione supplementaria: www.mbfashionweek.com