L'americana Katherine Polk cuncepisce sottu u pseudonimu di marca Zeus E cullezzione per a donna sensuale chì ùn vole micca esse avara cù i so charms, ma apprezza ancu l'extravaganza è l'eleganza. Hè cunsiderata unu di i novi ghjunti è hè stata chjamata, per esempiu, da Elle cum'è "a prossima grande cosa". Cù disegni arditi è accenti sfacciati, attrae magicamente recensioni positive da a scena di a moda è attualmente crea una firma unica.

Dapoi u lanciamentu in u 2012, Katherine Polk cunquista u mercatu di a moda passu à passu. U so sguardu hè fattu per e donne autoconfidenti è esigenti è anu un appellu sessuale senza paraguni cù un fattore casuale. Sia a linea attuale sia quella per a sposa sò fatte solu in New York, allora sò "Made in America".

L'ultimi sguardi parlanu di cumplessità è di molte sfaccette è cusì sottolineanu a versatilità di u portatore. Miscele di tessuti simili à patchwork, applicazioni di pelliccia è combinazioni di culori assolutamente armonii sò u focu. U mantellu di pelliccia è i pantaloni casual sò i favuriti di a stagione chì vene è sò dispunibuli in parechji sfumature.

A simbiosi speciale di i culori pastellati è di i toni di a terra assicura un sguardu casuale hippie à l'usura casuale. D'altronde, diventa sensuale cù i vestiti di pizzo mozzafiati, chì in neru prufondu riprisentanu una metafora di seduzione - un sognu di feminità!

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: www.houghtonnyc.com