U labellu pariginu 3. Paradisu dà à a moda maschile una spinta evolutiva. I cuncettori Emeric Tchatchoua e Raymond Cheung piglianu qualcosa di visiunariu è nuvatore è, dopu à avè fighjatu da vicinu e cullezzione di u so ghjovanu labellu, anu un successu inconfundibile in a messa in opera.

I dui cuncettori cosmopoliti anu dighjà campatu in numerosi paesi sfarenti è vulerianu unisce a creatività artistica è u so desideriu di culture in unità è tolleranza cù a so moda. E creazioni uriginali di i dui amichi è cuncettori Tchatchoua è Cheung dimustranu chì questu hè un settore novu da toccà. Per avvicinassi di e so visioni, formanu una faccia d'avanguardia di a moda maschile.

Situate in u segmentu di u prêt-à-porter di lussu, e cullezzione 3.Paradis furniscenu un pocu di feminità, un pocu di mascolinità, un pocu di chic, un pocu di casuale è un pocu di spaziu. E cullezzione sò influenzate da varie ispirazioni. Per esempiu, in "0.1: A Porta Bianca" ci sò mudelli floreali chì ricordanu i fiori di ciliegia giappunesi, in "0.2: Daretu à a Porta Bianca" i tagli di kimono in biancu è neru è in "0.3: Venutu appena da u Pianeta Terra" sò angulari Tagli, culori è mudelli chì ricordanu l'impattu di u spaziu è e forme tecniche. Simu felici chì i cuncettori di 3.Paradis anu sceltu a terra per sparghje u so messagiu!

Cù sta etichetta, l'evoluzione hè in pienu sviluppu, perchè 3. Paradis inventa a moda maschile invisibile cù assai sensibilità cù un fondu murale daretu à ogni pezzu.

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.3paradis.com/