Natu in Georgia, Justin Gerad s'hè specializatu in u campu di l'illustrazione à una età chjuca. Hà creatu opere d'arte di alta qualità, soprattuttu per i filmi è i ghjochi video. Inseme cù a moglia Annie Stegg, hà apertu una galleria in nuvembre di u 2013 chì mostra a so arti cumuna. Opere di autori cum'è JRR Tolkien è CS Lewis è antica mitulugia, oltre à u folklore è a natura, servenu da mudelli è fonti d'ispirazione.

È sò state precisamente quelle opere di JRR Tolkiens chì m'anu purtatu à l'artista. Li hà illustratu in u so propiu stilu, chì cuntene un altu livellu di nustalgia è chì ramenta l'età d'oru di l'illustrazione è di a fantasia. Riportanu a sensazione chì aghju avutu da zitellu quandu lighjia quelle storie. È era esattamente a so intenzione. Perchè dopu avè vistu u Signore di l'Anelli di Jackson in u sinemà, tutte l'idee ch'ellu avia quandu vide i libri sparì. Sò stati dipinti.

Cusì hà pigliatu penna è pennellu è hà cunvucatu i so penseri nantu à l'altre opere di Tolkien, L'Hobbit è u Silmarillion, per mantene per sempre. È l'hà veramente fattu, perchè ùn ci hè guasi un zitellu chì a so zitellina ùn sia stata furmata da l'opere di Tolkien.

U so stile quì hè guasi cum'è un fumettu, ma capisce sempre l'epica chì predomina in e creazioni di Tolkien. I culori sò chjari, guasgi delicati.

Oltre à l'illustrazioni per l'opere di Tolkien, pinghje ancu ritratti di mondi fantastichi fittizii è d'altri constructi mitologichi. Sè site un fan di l'arte, di a fantasia è di a literatura, o sì avete solu un bon gustu in generale, allora hè un suggerimentu per voi!

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.gallerygerard.com/