A storia di a marca di l'accessori Misericordia si leghje cum'è un racontu di fata! Hè stata lanciata senza un pianu, una cuincidenza quandu e mani inesperti sò entrati in cuntattu cù cumpunenti cum'è filu è colla. Da questu, però, micca solu qualsiasi, nò, l'etichetta alternativa di ghjuvelli di u nostru ghjornu hè nata. A straordinaria ghjuvelleria hà dunque trovu a so piazza in i video musicali, riviste di moda è ancu in u corpu di icone di a moda - è avà torna à a Fiera di a Moda Szene Londonedge in Londra! Cum'è a casa di a scena di a moda alternativa, a fiera offre una piattaforma per tutti quelli chì giranu u spinu à u mainstream. Benintesa, i ghjuvelli di moda ne facenu ancu parte è quellu di Prong Jewellery hè particularmente diversu.

Malgradu a tendenza à u cuncepimentu punk, un toccu romanticu pò ancu esse ricunnisciutu quì, benintesa cù una attitudine vintage. Ghjustu in tempu per San Valentinu, per esempiu, una linea dedicata hè lanciata. Ciò include simpatiche catene di nastro, orecchini clip da margherita, ma ancu fantastiche catene di pelle cù un motivo di core. Prong Jewellery hè luntanu da esse una etichetta pura di gioielli. U toccu fetiche di e catene di coghju, chì si pò guasgi vede cum'è colli, ùn hè nunda paragunatu à e sensuali coperture di capezzoli! Inoltre, ci sò set di trucchi 'velenosi' è patch d'ochji! Occhiali da sole Heart à la Lolita sò ancu inclusi in a gamma. A punta, lacciu, cuir, lattice, cori, rivetti, spichji, fibbie, vernice, rossu à labbra, polvere, rossu, kohl, catene, portachiavi, orologi ... I Ghjuvelli Prong sò più diversi chè mai! Da i ghjuvelli steampunk à e camicie di i fan, a marca si rivela una etichetta insolita chì si ripusiziona cumpletamente in termini d'accessori, luntanu da e regule è i limiti.

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.prongjewellery.comhttp://www.londonedge.com/https://www.facebook.com/ProngJewellery