Isabel di Petru hè in casa in u mondu di a moda. U Spagnolu hè passiunatu di cuncepimentu è hè statu dapoi più di 40 anni. 40 anni in cui hè stata capace di guadagnà una larga varietà di sperienze è di affinà in continuu e so cumpetenze. In u cursu di a longa carriera, a firma unica di u labellu Isabel de Pedro hà sviluppatu. Si compone di una palette di culori scuri, di cuncepimentu graficu è di l'usu di fibre elastiche di Lycra.

E cullezzione tematiche sò dedicate à un portatore chì vole mette in risaltu a so siluetta è e curve feminine. A cullezzione di vaghjimu è d'invernu di quist'annu include ancu tagli larghi, cusì hè creatu un appassiunante aspettu di mischju n 'incontru di forme diverse. Questu hè determinatu da un tema di culore scuru, chì hè, tuttavia, ripetutamente interrotto da sfumature di dichjarazione cum'è u rosa è u verde.

L'upposti si ponu truvà in e linee è in u ghjocu di culori. Vestiti, gonne è magliette strette cù una taglia sottile, assai femminili sò cumbinati cù cardigans oversize. Ci hè ancu longu u pavimentu, faldes largu - questi sò una reminiscenza di u stilu hippie, sopratuttu quandu si cunghjunghjenu cù maxi maglioni.

Vulete vede di più di Isabel de Pedro? Dopu visitate u Fiera Panorama Berlinu da u 19 à u 21 di ghjennaghju!

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.isabeldepedro.comhttp://www.panorama-berlin.com/de/