Ùn puderebbe aspittà finu à u 19 di ghjennaghju, 2015 A settimana di moda di Mercedes-Benz Berlinu apre di novu e so porte. Per Berlinu è tutti i so amanti di a moda significa: U spettaculu principia! Cum'è sempre, u prugramma culuritu culmina in i numerosi sfilati di moda. Inoltre Ghjilianu Zigerli ci presenterà dopu u sguardu per l'inguernu di l'annu prossimu. Per avè un'impressione di u designer, pudete annusà l'aria d'estate quì - cù a moda per i ghjorni caldi in 2015.

Natu in Svizzera, hà studiatu designer dapoi u 2010 è graduatu à l'Università di l'Arte di Berlinu. Hè per quessa ch'ellu hè particularmente felice di vultà in a capitale, ancu se u so labellu hè pusizionatu in Zurich. E creazioni muderne sò particularmente impurtante per i ghjovani svizzeri - ma dinò a demarcazione da u publicu generale.

Dà dinò ste duie qualità à i so purtatori. Esse quellu chì site, puderia esse u mottu di a cullezzione d'estate. Ci hè una eccitazione da u capu à i pedi, culori forti è tagli novi determinanu u stile. Ancu i pezzi simplici sò sottumessi cù stravaganza da Julian, sia in forma di mudelli sia di culore. A pruvucazione hè particularmente populare - per esempiu, cumminendu una camicia à collu altu cù bagaglii corti di bagnu. Sò ste cumbinazioni ardite chì dittanu un stile sfacciate.

Una eleganza nova interpretata hè u secretu quì. Questu face usu di cuntrasti forti è sfumature di culore putenti. I tagli ùn sò ancu fissi ma si sviluppanu in u corsu di una sola linea da u classicu à u stravagante!

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione:http://www.julianzigerli.com/jz/start/http://mbfashionweek.com