Adidas feste a casa natale di Leo Messi cù a nova scarpa di calcio mirosar10. A scarpa rende omagiu à a cità argentina di Rosariu, induve Messi hà scupertu u football prima di avventurassi in u mondu per diventà unu di i ghjucatori più riesciuti di tutti i tempi.

U termine "mirosar" vene da u spagnolu è significa "u mo Rosariu". U numeru 10 significa u numeru di maglia chì Leo Messi porta sia in u club sia in a squadra naziunale argentina. L'aranciu nantu à u mudellu simbulizeghja i culori di Grandoli FC, u primu club di Leo Messi. U verde significa u rivale lucale, contr'à quale l'attaccante hà marcatu quattru colpi in a so prima missione. È nantu à e solette in a scarpa ci hè una carta di u locu nativu di Messi Rusariu stampatu.

In l'ultimi anni, u quattru volte vincitore di u Ballon d'Or hà fattu a so strada in tutti i libri di storia in u mondu di u sport. Messi hè statu unu di i calciatori di più successu di tutti i tempi. À 27 anni, l'attaccante hà avà più di 400 colpi in tuttu. U mirosar10 hè avà per celebrà u locu induve tuttu hè principiatu: in Rosario, in Argentina.

L'Adidas Messi mirosar10 hè dispunibule in magazzini adidas selezziunati è sottu da u luni 1 di dicembre www.adidas.com/messi-collection disponibile.

Imaghjini è testu: news.adidas.com