Eri bellezza.

Possu presentà? Probabilmente u ghjattu più bellu è spoiled in u mondu: Choupette. U picculu gattinu hè cum'è una piccula principessa quandu si pensa chì nimu altru chì Karl Lagerfeld personalmente hè u so maestru.

A piccula bellezza cù u pelu soffiu è l'ochji turchini ghjelu hè l'incarnazione di u chic pariginu cumbinatu cù un toccu di Tokyo Kawaii. Ma ella ùn hè micca solu u gattinu di u designer famosu mundiale, hè ancu u visu di a so nova linea di cusmetichi, ch'ellu hà creatu per l'etichetta di cusmetichi. Shu Uemura cuncepitu ellu stessu. Porta u nome - cumu ùn puderebbe esse altrimenti - "Shupette". Sò chì diventa sempre megliu in qualchì modu!

A cullezzione si compone di un totale di 15 prudutti di lussu. Una bella paleta d'ochji è di labbra, dui trii blush, dui trios ombretti, polvere visu, un set di scintillanti è un pennellu ùn facenu mancu a metà di a collezione. Aghjunghjite à quelle splendide ciglia finte, un curler per ciglia, oliu di pulizia è vernice per unghie.

I culori chì sò decisivi per a cullezzione parenu assai delicati è femine. Ogni pruduttu pare chì sia statu raffinatu cù un generosu pizzicu di zuccheru. A linea hè carattarizata da toni pastellosi cum'è sfumature lattighe di tonalità turchine è turchine, chì sò più dolce cà dolce.

I prezzi vanu da 18 $ à 90 $. U pruduttu u più caru hè l'oliu di pulizia. Ma per u prezzu pudete naturalmente aspettà ancu una qualità eccezionale. Dopu tuttu, sta cullezzione vene da Karl Lagerfeld è Shu Uemura.

A vostra Lana

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.shuuemura-usa.com/Limited-Edition-Shupette-Collection/,

http://www.vogue.de/beauty/videos/karl-lagerfeld-for-shu-uemura