À l'avvenimentu di moda in São Paulo, l'unicu Semana da Moda in a più grande cità brasiliana, a crème de la crème di a scena di a moda si hè riunita. Da u 03 à u 07 di nuvembre, l'amatori di moda anu seguitatu cun entusiasmu u cumbugliu è ancu u sfilata di moda di Patricia Viera hè stata seguitata cù tensione. À u puntu caldu di a moda, u designer hà mostratu curaghju per u culore è impressionatu cù una favulosa collezione estiva!

Patricia hà micca solu fattu un nome per ella in Brasile cù u so design originale, hè ancu una di e tendenze dominanti à l'internaziunale. Ùn hè micca stupente, perchè cù tagli puristi cun grande effettu, cunsulida l'imaghjini di una donna dura. Per l'estate, ella usa principalmente culori brillanti cum'è u giallu, l'aranciu è u viulente, ma combina ancu questi cù culori silenziati. Tramindui anu i so vantaghji, perchè u vestitu giallu-aranciu chjama subitu l'ochju. U vestitu neru hè intemporale è svela solu u so effettu sofisticatu quandu si guarda una seconda volta.

Sapemu dapoi un bellu pezzu chì Patricia Viera pò ancu agisce di manera sensuale è d'estate a prova torna una volta. A parolla chjave per a seduzione hè u coghju, l'ultimu attiratore! Cum'è un vestitu, cumbinatu cù lacciu sexy nantu à a scissione, hè unu di i mo punti culminanti! Pudete ancu mustrà a vostra pelle in bikini. Cum'è cù altri pezzi, u designer si basa nantu à mudelli quì - a stagione offre principalmente stampe animali.

Se vi ricordate di a cullezzione invernale, pudete ricunnosce un filu cumunu. L'articuli di vestiti chì abbraccianu e figure eranu spessu modellati, culuriti è à volte fatti di pelle, ancu in a stagione fredda. Una paleta di culori marrone-aranciu-oru ricurdava l’auturnu o a savana è ancu tandu ci hà purtatu in un altru mondu!

     

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www.patriciaviera.com/, http://ffw.com.br/spfw/inverno-2015-rtw/calendario/