artista 2

U cullettivu Artistu forma una associazione di sei cuncettori rumeni chì uniscenu e so varie idee di moda in un quadru generale armuniosu. In e so cullezzione, i creatori di moda di talentu Katalin Imre, Juli Ivan, Abel Köves, Nora Rácz, Edina Schön è Kati Stampf prestanu attenzione à u linguaghju formale è i dettagli. Anu creatu ancu u so propiu universu per spettaculi, chì avvicina u stile di l'etichetta à u publicu per via di luce, musica è stile.

Hè per quessa chì u Artista Runway Show prisentatu à u MQ Vienna Fashion Week un puntu focale per parechji visitatori à a mità di settembre.Per a staghjone di l'estate, a squadra di disegnadori hà presentatu una linea insolita in cui tagli diversi, assai specifici si cumplementanu. Da una parte, sò aduprate linee angulari, geomettriche è chjare, da l'altra parte strutture voluminose, fluenti è morbide. Questu face chì tutta a linea pare assai rotonda è armoniosa. E diverse forme ponu esse cumminate senza prublemi è amabilmente coordinate l'una cù l'altra. Descriveraghju u stilu cum'è femminile, cù un caratteru ghjovanu è rinfrescante, chì si concentra nantu à a siluetta di u portatore è interpreta l'eleganza in un modu mudernu è nonchalant.

L'inseme hè tandu sustenutu da culori arditi, cù giallu luminosu è assulanatu à u focu è cumplementatu da semplici toni neri, grisgi è pastelli ammutuliti. I sfarenti sfumature si scontranu ancu in parechji, spessu botanichi, mudelli è si fondenu in un quadru generale allegru. A geometria di u tagliu pò ancu esse truvata in vari mudelli, in modu chì l'aspettu visuale sia arrotondatu.

Artista 1     Artista 2     Artista 3

Artista 4     Artista 5     Artista 6

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: http://www2.artistafashion.com/ e http://www.mqviennafashionweek.com/