dinù Versace pò naturalmente annantu à u New York Fashion Week ùn manca è hè unu di i più grandi punti culminanti di a rinomata settimana di moda. U stilu di a marca hè mudernu, femminile, sexy è individuale - quattru caratteristiche chì altre etiche solu ponu sognu. Dapoi a so fundazione in Milano in 1978, Versace hà cunquistatu u mondu di a moda per ellu stessu annu - grazie à a so versatilità e a so persunalità quasi infinita, a marca continua à guadagnà fan di fideli.

U livellu di cuscenza di Versaces hè assulutamente gigantescu in u mondu. A pena qualcunu sapi l'etichetta di moda, ogni donna sognu di un vestitu è ​​seguita e linee. No wonder, perchè Versace incrucia a donna muderna in vistimenti assolutamente stupendosi chì sò altamente sensuale, espressivi è glamoru.

Autunno / Invernu 2014 - Versace crea siluette idiosincratiche accoppiandu sezioni voluminose, fluenti cù elementi di figura aperta. U sicretu hè in taglii asimmetrici, l'insieme di volumi è recessori chì hè elegante è sexy. Imponendu glamour sopra tuttu, chì hè creatu da tessuti brillanti è brillanti.

Vestiti, pantaloni è cima - tutti i disegni sò cunnessi da imponenti, taglii drammatichi. L'ensemble entre a dimustrazione di a pelle è a copertura di u corpu assicura una sensualità elegante. I tagliati ghjucanu un rolu predominante è copre u disignu curvatu ghjucatu cù bordi.

Incidentally, a varietà di materiali assicura ancu u cunsulidamentu di u stilu versatile è, sopratuttu, crea sempre un effettu sorpresa! Pudete cunvince di questu in settembre, à u New York Fashion Week.

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: https://www.facebook.com/versace, http://fashionweekny.net/