Mario Testino hè un fotografu cù e radiche peruviane, chì hà fattu di Londra a so casa aduttata. Quì hà un accessu unicu à u mondu di a moda è di sicuru à certi di i so ughjetti - Mario Testino ùn si limita micca à l'industria di a moda cù a so fotografia.

A so cumpagnia è u so travagliu sò assai diversi. In più di a fotografia di moda, hè ancu assai interessatu à a fotografia publicitaria è hè ancu unicu quandu si tratta di ritratti. Cù e so foto, Mario Testino offre ripetutamente a so comprensione di l'estetica è di a strada stretta trà messa in scena è istantanee.

Questa forza hè particularmente evidente in i ritratti ritratti. Ùn hè micca per nunda chì i so clienti sò spessu parte di e famiglie reali è sopratuttu di a famiglia reale britannica. U prìncipi Harry ridi rilassatu da a so motocicletta o accantu à u fratellu. U prìncipe Guglielmu raghja ancu felice cù a so Catalina in i so bracci. U fotografu capisce sapientemente sta felicità senza vernice cù a so fotocamera.

Mario Testino hè sempre famosu soprattuttu per e so foto per l'industria di a moda. Quì hè publicatu sempre è novu in Vogue, Vanity Fair o V Magazine. Celebrità cum'è Jay Z, Jennifer Lawrence - cunnisciuta da "Hunger Games" - è Miley Cyrus ponu ancu esse fotografiate per tali incarichi.

Mario Testino face u giru di u mondu cù e so fottò. Sia perchè riceve ordini da Vogue cinese o perchè hè permessu di fotografà celebrità di a famiglia reale britannica. E so opere sò eleganti è sò capaci di cuntà una storia cù istantanee messe in scena è cusì suscitanu curiosità.

Fonte d’imaghjini è d’infurmazione: www.mariotestino.com

testinu 1 testinu 2 testinu 3 testinu 4 testinu 6 testinu 7 testinu 9 testinu 8 testinu 5