Per piacè scorri per a versione tedesca

À l'etichetta di gioielli fundata in 2012 "Aea Jewelry" ci aspetta cun straordinarii anelli, braccialetti è catene chì si distinguenu è si distinguenu da a cumpetizione per via di u so design unicu è spessu geomettricu. http://www.aeajewelryshop.com

À Aea Jewelry u tradiziunale scontra u mudernu. Perchè in particulare cù e collane di e cullezzione, si nota particularmente l'influenza di i ghjuvelli tribali etnici tradiziunali. Tuttu pare nobile per via di u metallu preziosu pulitu, ma in listessu tempu ancu culuritu, scherzosu è culuritu per via di e petre decorative.

Ancu in i ring di Aea Jewelry Cù e forme mistiche di ferru di cavallu è u metallu preziosu tortu, a storia culturale di i populi antichi hè letteralmente martellata, chì i mudelli di Aea Jewelry mettenu in scena abilmente cù a so bellezza senza tempu. Sia citrinu, onice o oru. Se cumprate un ghjuvellu per una media di 600 € da Aea Jewelry, pudete esse sicuru chì solu i più belli materiali sò stati aduprati.

Fonte di l'immagine & fonte d'infurmazione, detentore di diritti, leghje più =>
http://www.aeajewelryshop.com

Aea Jewelry © 2 Aea Jewelry © 3Aea Jewelry © 1

versione francese 

À l'etichetta di gioielli Aea Jewelry chì hè stata fundata in l'annu 2012 straordinarii anelli, braccialetti è collane ci aspettanu. Aea Jewelry riesce à stà fora di a so cumpetizione grazia à i so disegni unichi è spessu assai geomettichi. http://www.aeajewelryshop.com

À Aea Jewelry, u tradiziunalisimu scontra u mudernisimu. Dopu tuttu, e collane in particulare sò marcate da l'influenze di u tradiziunalisimu in forma di ghjuvelli tribali d'ispirazione etnica. Tuttu quantunque pare nobile grazia à u metalu preziosu pulitu. À u listessu tempu, l'articuli sò culuriti, scherzosi è gocciulanti di lusciousness per via di e pietre d'abbellimentu.

Ancu l'Aia Jewelry sona cù e so forme mistiche di ferru di cavallu è i so metalli preziosi spiralati parenu mustrà influenze tradiziunali, chì i manichini di Aea Jewelry ponenu un riflettore senza precedente cù a so bellezza senza tempu. Qualunque sia citrinu, onice o oru, sè avete acquistatu un ghjuvellu per un prezzu mediu di 600 €, site assicuratu chì u vostru novu accessoriu preferitu serà fattu di i più nobili materiali.

Ritrattu è Fonte d'Infurmazione, Titulare di Diritti, leghje più quì: http://www.aeajewelryshop.com