Ayrton Senna - U Re di l'Asfaltatu! - Image: novibet.de

Ci hè assai pochi piloti chì sò capaci di ferma davanti à i so cuncurrenti per anni. Unu d'elli hè u brasilianu Ayrton Senna (natu in Sao Paulo in u 1960).

Era 1984, l'annu in chì tutti i lumi eranu in a casella McLaren Honda è i so piloti Alain Prost è Niki Lauda.

A parte di sti dui grandi Formula 1, era solu un ghjovanu pilotu di corsa, chjamatu Ayrton Senna, chì hà fattu u so debut di Toleman-Hart à u Gran Premio di Brasile (Rio de Janeiro) sottu u cuntrollu di a so squadra di u listessu nome, cù pocu risorse. tiratu

Dopu avè riunitu tante punti in a so seconda è terza corsa, hà sappiutu dimustrà a so vera qualità di guida è abilità à Monaco. Cù u so stile di guida è u talentu unicu, hà riisciutu à vince a cursa nant'à una di e piste di corsa più cumplesse è cumplesse in u mondu.

A pusizione urbana di a pista di corsa, chì caratterizeghja u paesaghju urbanu di Monaco cù l'asfaltatura curvata incrustata in barrieri d'acciaio, hè indubbiamente a più grandiosa è unica chì si pò truvà in u mondu.

Ayrton Senna in a so McLaren 1993 - In Donington hà guidatu u più bellu giru mai! - Image: motorsport.com

Per esse capace di assicurà una volta di cumpetizione annantu à sta strada, hè pussibule solu cun avvicinamentu periculosu di vicinu, paraurti per paraurti per i rispettivi rivali è avversari per vincite una corsa in questu modu.

Ayrton Senna hà iniziatu a cursa da u 13u postu è dopu à pocu passi u so ritmu hà aumentatu in modu chì i fanali di Toleman si sò illuminati è minacciavanu a seconda pusizione di Laudas McLaren-Honda finu à chì Lauda hà finalmente statu superata da ellu.

Una di e razze più spettaculari in a storia di a Formula 1, chì in a volta 31, per via di e cundizioni meteo cattivi, hè diventatu solu interessante è quasi paralizà i spettatori à traversu manuvri rapidi è stupendosi di superazione, in vista di sta periculosa razza.

Senna hà sappiutu assiste à a pusizione di pusizione in u so Toleman finu à a fine, dopu hà ancu persu Alain Prost è attraversatu a linea cum'è vincitore. - Seguitatu currettamente da Alain Prost, chì hà ultimamente pigliatu u sicondu postu.

Da tandu, Ayrton Senna hè solu andatu in salita. Questu avvenimentu ùn passà inesciutu. L'annu dopu, hà firmatu un novu cuntrattu cù Lotus-Renault è hà guadagnatu unu dopu l'altru.

Ayrton Senna (BRA) Williams. Campionatu Mundiale di Formula 3, Rd1, Grand Prix di San Marino, Imola, Italia, 1994 May XNUMX. - Foto: www.autozeitung.de

I so successi sò stati registrati, ma avia bisognu di una vittura ancu megliu per pudè cuntestà u campiunatu. Cusì ghjuntu à McLaren in 1988 è guadagna subitu u campiunatu cù u ligginnariu MP4-4, ancu s'ellu avia avà da sparte u listessu mudellu cù u campionu francese di dui volte Prost in quantu à un cumpagnu di squadra è a so rivalità è ostilità ùn hè mai finita. .

Ayrton Senna hè sempre assai presente oghje è ferma una legenda chì dà forma à a corsa è a Formula 1 finu à oghje è ùn la lascia mai scurdà. - Hè è ferma "U Maestru di l'Asfaltu"!

U 1u di maghju di u 1994, Senna hè mortu in un accidente di vittura seriu in a so McLaren durante a corsa per u "Grand Prix di San Marinu". E misure di sicurezza sò state massivamente aumentate dopu u so accidente fatale, chì hà salvatu a vita di parechji piloti di Formula 1.

U so spiritu combativu è vitturiosu hè traccia chì hà ispiratu grandi campioni di Formula 1 dapoi.

«Corsa hè vita. Tuttu ciò chì accade prima o poi aspetta solu. "(Ayrton Senna - * 21 di marzu 1960 - 1 di maghju 1994 †)

Editore: Anabel