Source: BellezzaPlaza

Chì avete bisognu:

- rimozione di unghie o acetone (sì bisognu di rimuove a pedicure precedente)

- foil d'aluminium (se avete fattu u semi permanente)

- Un fugliale di unghie

- smaltu o induritore di unghie

- Una petra tamanta

- Un fugliale di córnea

- Separatori pedicure

- 100% di cuttuni in cuttuni

- Un cutter d’unghie

- Acqua calda

- Un bucket

- Un mantellu

- Perle di pedi o perle di bagnu di pede

- Una crema per u pede

- Una spatula di cuticula

- Rimozione di cuticola

STEP 1: Elimina u smaltu

Sì avè digià smaltu di chjachja nantu à i vostri pedi, hè bisognu di sguassà. Ci hè dui maneri di fà questu. Se ùn hè micca, vai direttamente à u passu 2.

Per un vernice chjaru nurmale, utilizate un pezzu di cuttuni è qualchi cacciatore di unghie.

In ogni modu, se portate semi-permanente smaltu, duverà un pocu più. Avete bisognu di 10 picculi botti di cotone fattu di 100% cotone, secondu u grandezza di l'ungle. Dopu quì, immerse ogni bola di cuttuni in acetone, chì pudete cumprà in qualsiasi farmacia o farmacia. Quandu u cotone si umida cù l'acetona, mette i pezzi individuali nantu à ogni chiodu è l'embrachje in folla d'aluminiu.

Lasciate sta azione per circa 15 minuti. Sì sguassate u fogliu d'aluminiu è truvate chì u chjachje semi-permanente hè ancu un pocu duru, rinfriscà e unghie di novu è lasciate l'acetone funziona per altri 5 minuti.

Dopu à questu, tutti i cumpunenti restante di u vernice preghjudiziu precedente sò da esse sguassati è completamente sbulicati di novu è pronti per un novu culore in modu chì ponu inizià u novu trattamentu è colorazione di e chjavi.

Ora pudete inizià solu u passu 2.

STEP 2: Mullite i piedi è sguassate a curnea

Per fà questu, pigliate un bucket è u riempia più o menu à a mità cun acqua calda, intornu à 37 ° C è in un altu cuntenutu di sal o perle di bagnu di u pede. Dopu inmuchjate i peri per uni pochi minuti finu à chì vede a pelle solliccia. Dopu pigliate i peri da l'acqua è asciugassi.

Immergite un grande pezzu di cuttuni in un pruduttu per a pedina. In casu di necessariu, pudete ancu aduprà più cotone.

Situate annantu à i spazii duru di a curnea chì sò generalmente nantu à i tacchi o à i lati di u pede. Lasciate a scorcia per circa 15 minuti è dopu sguassate u cuttuni.

Senza pulizia di a superficia, pudete caccià a cornea resistente cù una petra pomice o un fugliale di córnea.

Ma ancu seria bellu se mette una tovagliola sottu à i vostri piedi per chì tù ùn devi micca a pulizziari u pianu dopu. Se ogni cosa pare più soffice, applica a crema à i dui pedi per idratà.

STEP 3: Pintate e unghie

Avà hè ora di bellezza di e unghie. Prima di pittura, tagliate i vostri unghie à a talla desiderata è fugliale i cantoni in modu chì sò ben definiti è ùn sparisce micca.

E cuticule addiziunali ùn sò micca necessariamente esse eliminati. Cù un separatore di pedicure, hè assai convenientu di pittà e unghie cun un bellu culore.

Se ùn vulete micca un culore, pudete puru aduprà un vernice chjachja trasparente o un induritore per unghie.

Divertente!

U so squadra ReadTheTrieb