U VW Beetle (1938) è u so successore, u New Beatle (1998) - Fonte di l'imagine: Produzione automobile

Sicura chì tutti cunnoscenu u scarabeu ?! - Ancu i più giovani! Ancu s'ellu hè assuciatu solu cù l'spezia "Aftermath", hè feminizatu è entra in disreputu quandu VW hà purtatu torna in u mercatu in 1998 cù u nome "New Beatle". Volkswagen ùn hè micca stata capace di basà annantu à a storia è a legenda di u VW Beetle, chì prima hà rinnuvatu a linea di produzzione in 1938, è difende u mitu Beetle.

Hè statu u simbulu di una era. Una macchina di una certa perfezione chì hà rivoluzionatu u mercatu di l'automobile cù più di 21 milioni di unità venduti cum'è mai.

Un gigante è gigante in l'industria automobilistica, di quale più unità eranu vindute da u Citroën 2CV (Deux Chevaux), Fiat 600 è Morris Mini inseme, cumprese tutte e so versioni.

L'escarabbu pò esse vistu cum'è un chjamatu cuncettu di una mente diabolica è patologica

(littiralmenti) designanu chì l'ingenuità, u cunfortu è l'urganisimu tedescu ùn pudianu micca esse superi à l'epica. Ùn ci hè definitivamente micca questione di cuncorsu seriu.

Un oghjettu di una maestria, cum'è s'ellu hè statu creatu da a manu di Diu per cunquistà u mondu. À u principiu hè statu presentatu à u publicu cum'è un VW Beetle classicu "Type 1" è purtatu à u mercatu. - U principiu di una era!

A storia di u Tipu 1 hè furmata da Ferdinand Porsche, chì una volta hà cuncipitu è ​​creatu u Beetle. Un geniu chì hà iniziatu una carriera brillante cum'è ingegnera à l'iniziu di l'anni 30 è chì hà avutu successu più di 40 anni di a so vita.

Quandu hà fundatu a so propria cunsulenza in ingegneria, ancu prima di a so "avventura cummerciale", Porsche hà dimustratu un grande interesse per a realizazione di un prughjettu chì hà sempre statu buzz in u so capu. Custruendu un carrettu praticu chì seria assequible per a maiò parte di e famiglie.

Per furtuna, u ghjornu hè ghjuntu in u 1932 Associu di l'industria di l'automobilistica in Germania (NSU) hà colpu à a so porta è prupone un "immensu prughjettu" chì hè statu finanziatu da u statu. - Ciò chì significava chì ci era mezi finanziarii praticamenti illimitati per custruisce è pruduce in massa u "Volkswagen per tutti". - Avà nunda ùn pudia impedisce u "Type 1".

Un principiu difficiule!

Durante parechji anni, Porsche si dedicò à u più chjucu dettaglio à a vittura KDF (cum'ellu era inizialmente chjamatu) è u sistema per a fabricazione adatta di u grande voluminu di pruduzzione è di cuncepimentu.

In u 1939, quandu a vittura KDF era intesa per andà in produzzione in serie, era da esse fabricata in a più grande cumpagnia di l'Europa, è solu per questu nome di prugettu: "Factoria Wolfsburg", si esibì a seconda guerra mundiale.

U prughjettu ùn s'hè rimessu à a fine di a guerra in 1945. L'inglesi anu pigliatu e piante di Wolfsburg è da allora cuntrullonu a produzzione di tutti i veiculi, malgradu gravi carenze in a factoria. Ci hè statu una mancanza massiva di materiali basi per permettenu di colpi di cole in immediata produzione massiva. Ma anu ricunnisciutu a dimensione di u prugettu è l'immensu putenziali assuciatu cù questu per aiutà a Germania vene da u periodu di a postguerra.

Per acquistà a produzzione, anu uttinutu prima di fabricà 1000 unità in 1946. In u stessu annu hè stata creata a "Volkswagenwerk GmbH", chì hè stata trasferita à u statu tedescu in u 1948. Sta volta in forma di a Republica Federale di Germania.

À questu tempu, Heinrich Nordhoff era u direttore generale di VW. Quandu Ferdinand Porsche hè statu u creatore è l'invintore di u Tipu 1 è hà pigliatu cura di a pruduzzione, Nordhoff hà cuminciatu à diventà a persona rispunsevule per u marketing è a vendita mundiale senza esitazione. Dopu à 16 anni, u Tipu 1 hè statu finalmente preparatu è adattatu per a so pruduzzione in massa.

Pigliò u mondu per tempesta è hè sempre oghje, in innumerevule versioni, a vittura più venduta in u mondu è un rivoluzionariu in a storia di l'automobile.

Editore: Pamela