In 1952 è per l'anniversariu d'oru di a cumpagnia, Cadillac hà decisu di fà una cumpetizione trà i so impjegati cummirciali per sceglie u nome di alcune vitture convertibile cù a quale a cumpagnia celebrerà i so primi 50 anni di storia, u nome chì emerge da sta cumpetizione.

Idorado avissi da serve per chjamà una vittura chì seria u massimu esponente di u lussu è l'eleganza di e vitture americane. Di tutti i mudelli Eldorado chì sò stati venduti per tutta a so storia, u Cadillac Eldorado Biarritz di u 1956 hè statu cunsideratu u convertibile più elegante di u mondu.

U nome Biarritz hè statu introduttu da Cadillac in u 1956 per diferencià a so convertibile da a recentemente creata linea di coupe Eldorado Seville. A designazione Biarritz hè situata annantu à u guardianu frontale direttamente daretu à l'arcu di rota. Esteticamente, atrae l'attenzione da tutti i punti di vista, sia per via di u so enorme paravente in terra aperta, u corpu senza fine cù queste alette caratteristiche, di l'oru è di u chrome, o da l'internu attente. Hè u convertibile più aristocraticu. Hè impussibile di vede micca Harley J. Earl, u babbu di tante altre legende di General Motors cum'è a Corvette o l'Impala.

Avemu da ricurdà chì in questu puntu simu pienamente in a chjamata "era di tailfin", chì ùn hè nunda più chì una moda basata in i tailfins di aerei, è chì sta vittura hè un esempiu di e traverse. Finite cù u so doppiu ghjocu di luce è u nasu distintivu. Una altra curiosità di questu mudellu hè chì a dea di l'ala chì hà incurunatu u bonnu hè stata data u simbulu Cadillac è hè stata rimpiazzata da duie alette parallele chjucu.

U Eldorado Biarritz hè stata equipata cù a maiò parte di e funzioni pussibili è accessori cum'è standard. Questa variante exclusiva di l'equipaggiu l'hà fattu u "standard mundiale" in u segmentu di u vittura di lussu. L'equipaggione includia servitù, power windows, sedili elettrici cù sei pusizioni, tappezzeria in cugliera inglese, clock clock, EZ-Eye, roti di filu chì puderanu esse scelti cum'è una opzione in oru, è ancu una multitudine di opzioni chì ùn facenu micca cusì faciule per i fabbricanti di l'automobilistica in cumpetizione. hà da superà e dimensioni di u mercatu europeu in classi è di lussu.

Pocu persone sappianu, ma si truvamu un V sottu u scudo aristocraticu in u nasu di un Cadillac indica chì simu davanti à un mutore V8. In questu casu, hè u 365 famu, chì hè chjamatu u so spustamentu per 365 inch cubicchi.

Cù quasi 6 litri ci hè una produzione di 305 CV à 4.700 rpm è una coppia massima di 542 Nm à 3.200 rpm. Utiliza dui carburatori Carter 4 cilindri, una pompa di carburante meccanica, è elevatori di valvole idrauliche, tutti accoppiati da una trasmissione automatica GM Hydra-Matic à 4 velocità, da pudè andà da 11 à 0 mph in 60 secondi e ad una velocità. pò guidà.

Massimu 188 km / h, chì ùn hè micca male per una vittura cun più di duie tunnellate è una lunghezza di circa 6 metri. Malgradu u listessu prezzu, 2.150 unità di Biarritz sò state vendute contru i 3.900 unità di u mudellu di Siviglia. E so numerosi caratteristiche in quantu di qualità, di cuncepimentu, di prestazione è di tutti i so avanzamenti tecnologichi sò statu a prova chì hà fattu di u Eldorado Biarritz Cadillac u "standard di u mondu" in automobilismu.

Editore: Pamela

surghjenti Picture: T-Online , Fineartamerica