Cume si senti di visità un hotel in i tempi di a crisa di a corona? Trattemu di stu tema oghje in questu articulu cun dumande è vi darà e risposte appropritate.

Chì cambiamenti pudemu aspittà? Chì sò i regulamenti? Ciò chì e novi restrizioni ci sò è sò tutte listesse in i sfarenti paesi di u mondu?

Mà, diceraghju nò! Hè per quessa chì avemu cambiatu hotel in parechje volte in u nostru viaghju per l'Europa è intornu à u mondu.

Avemu vede differenzi enormi, sicondu a regione induve simu stati. Ma avemu ancu vistu chì sò l'alberghi stessi chì stabiliscenu e stipule i normi.

A dicu questu perchè aghju vistu à chì puntu stu virus hè cascatu cum'è un dittu nantu à certi hotelieri.

Hè megliu di cuntà un pocu di ogni hotel in modu chì avete una idea di cumu e cose sò cambiatu.

Cuminciamu cù alberghi sportivi cum'è l'Aspria in a capitale tedesca Berlinu, induve l'entrata ùn hè più l'entrata! Hè assicurata cù una sicurità è rende quasi l'Aspria in un edifiziu statale cù numerosi cuntrolli di sicurità.

Completamente esageratu in a nostra opinione. In altre parolle, se vulete entra in l'hotel, avete da caminari per l'ingressu posteriore (in realtà l'uscita di emergenza) in l'hotel per mezu à i parcheggi.

Prima, a vostra temperatura di u corpu hè misurata cù un termometru di febbre. Dopu, avete da lubrificà e mani è u visu cù disinfettanti è, dopu, mettere nantu à a maschera cunnisciuta per avè accessu à l'hotel.

Appena entrate in u lobby, ancu s'è a ricezione hè cumpletamente coperta cù una plastica trasparente, ognunu porta una maschera è u cliente sapi ancu perchè a ghjente lucale parenu più o menu semplice à esse infettata da u virus Covid-19.

U fattu hè chì duvete determinà rapidamente se vulete usà e facilità, camere o camere d'albergu, e misure sò abbastanza inutile, se fate un sguardu strettu à l'igiene è, di colpu, nimu ùn importa più di e distanze di sicurezza o di u cuntrollu di elli.

In ogni modu, ogni cliente è invitu deveru sottumette u costu tutale stessi è ancu se parechje zone sò chjusi, ùn ci sò sconti finanziarii.

Vi spiegaraghju, l'Hotel Aspria hè specializatu in sport, hà una piscina chì hè attualmente inaccessibile.

Ci hè parechje sale grandi in quali ci sò macchine di ogni tipu per sport chì sò stati ridotti à una stanza. Ogni stanza avà hà solu un quartu di i dispositi chì eranu prima.

I stanze d’alberghi stessi sò dotati di tutti i standard cunnisciuti, eccettu per petite differenze, in modu chì pudete sentite assai còmode. A sola colazione a buffet hè assai Spaziale in i tempi di Corona è offre u scopu è u lussu scunnisciutu chì abitualmente abituate à un prezzu di 20 € per persona.

Ùn ci era una pulita un ghjornu o l'altru. Ùn ci era micca una carta d'igiene insufficiente è disinfettante, chì ci hà sorpresatu dopu à u cuntrollu estremu è à e precauzioni chì si permettenu di entre è verificà in l'hotel. Una sperienza chì speremu chì ùn averemu micca più à fà mentre a pandemia di a corona hè sempri avanti.

In u prossimu articulu reportaremu annantu à l'altri hoteli è cumu si offeranu serviziu ottimali in tempi di a crisa corona. Per piacè devi dì chì ci sò ancu numerosi hotel, cum'è u Bristol in Berlinu, in u quale u dittu: "L'ospitu hè re!" Trova sempre sensu.

Editori: Frank & Pamela

surghjenti Picture: Trivago , eventin