Fonte d'immagine: Hrs.de

Cosa da fà è vede in Barcellona gratuitamente!

Prima di tuttu, deve esse dichjaratu chì ùn importa ciò chì facete o quale posti è istituzioni chì visitate, Barcellona hè piena di folla, in particulare ci sò parechji "cartucci" in a bella metropole.

Dunque attenti! Ùn sia micca distractatu da a folla, altrimenti a vostra billetera, cellulare, etc., hè stata di colpu. Per quessa, vi cunsigliu per piglià una bona assicurazione di viaghju prima.

Avà pò esse principiatu! Cuminciamu a nostra gira avanti "U Mercatu di a Boqueria "! - Unu di i più belli mercati in Barcellona!

Fonte d'immagine: LaInformacion.com

A prima cosa chì hè decisamente degne di vede è chì mi personalmente adore Barcelona hè assai u famosu mercatu Boquería, chì hè veramente degne di visità. Hè un mercatu alimentariu cù circa 2.500 m2 è circa 300 stanzi induve pudemu scopre è tastà a carne, u pesciu è a cunchiglia di ogni taglia è tippu. I pesci freschi è particularmente gustosi. Ci hè ancu una larga selezione di dolci.

Tuttavia, sò i frutti è e spezie chì facenu una visita à u mercatu una festa di culori, odori è aromi.

Quì pudete pruvà una larga selezzione di "tapas" tipichi.

Fonte d'immagine: Consejosdeespana.com
Fonte d'immagine: Hotelserhsrivolirambla.com

Avà hè spulatu è bè alimentatu cù delicati "Basilica di a Sagrada Familia"! - Una di e più belle basiliche cattoliche rumane in u mondu, cuncepitu da l'architettu Antoni Gaudi Hè statu disignatu in u 1882.

Fonte d'immagine: Aerobusbcn.com

Quandu visitate Barcellona, ​​hè "bisogna" visità a Basilica di a Sagrada Familia. Sia a facciata è l'altezza sò semplicemente stupenti è impressiunanti.

Sfurtunatamente, Antoni Gaudi morse prima chì a basilica sia stata finita infine, è per quessa chì stu capolavuru di arte è cultura è sempre in costruzione. Passerà circa 6 anni per compie ciò chì u maestru di l'architettura catalana è u mudernisimu hà cuminciatu. A bella opera d'arte annantu à u 2026u anniversariu di a morte di Gaudi deve esse finita fin'à u 100.

È cuntinua longu u "Las Ramblas", u promenade più famosu di Barcellona!

Fonte d'immagine: tripadvisor.com

Una camminata lungo Las Ramblas significa rilassante è piacè à artisti in ogni strada, da musicisti, ballerini, statue umane à contorsionisti. Truverete una vasta gamma di bars induve puderete sentate per piglià un bevande o ordine da tapas.

Ci sò ancu assai negozi di fiori è chioschi di souvenir. Quì è in generale à Barcellona si pò vede a grande influenza di l'architettu Antoni Gaudí, chì hà decoratu tutta a cità cù a so architettura.

Andemu à quessa "Tours gratuiti à caminu"!

Fonte d'immagine: tour-uriginale-europa

Un altru modu assai bellu per cunnosce a cità di Barcelona hè unu di i tour gratuiti offerti. Hè una strada turistica chì attraversa diverse zone di a cità è una guida spiega a storia di Barcellona.

Eppuru chì i tour / giri sò "gratuiti" è ùn sò micca di solitu pagà, sò veramente "chjamati" perchè ùn site micca obligatu di pagà.

A fine di u percorsu, però, hè desideratu è quasi una lege non scritta per dà à a guida un cunsigliu simbolicu.

Andemu à l'ultima è più interessante parte di Barcellona! - Quessa "Park Guell"!

Fonte d'immagine: Barcellona.com

U Park Güell hè un parcu chì si compone di una varietà di giardini è elementi architettonici. Hè statu cuncepitu in 1900 da l'architettu Antoni Gaudí per nome Eusebi Güell, da quì u nome di Parcu "Güell". Stu parcu hè a riflessione artistica di l'architettu caratteristicu Antoni Gaudí, chì hà una influenza influente nantu à tuttu u paisaghju di a cità di Barcelona

Se vulete visità u bellu parcu per esse incantatu da a so brillantissima, avete da accettà u prezzu d'admission di 8 € cum'è adultu. Ma u prezzu hè certamente vale a pena. Questa hè una vista da ùn sminticà quandu viaghjà à Barcellona.

I zitelli è i studienti paganu solu circa 5 € per a visita. U parcu hè apertu ogni ghjornu da 8 ore à 21: XNUMX

À a fine di u nostru bellu viaghju è di giru per Barcellona, ​​vogliu tene assai cunfidenza è spergu chì e prossime vacanze si ponu riparà prestu, ancu in i tempi di a pandemia di a corona. - Forse allora in Barcellona. 😉 - Dunque, sia sanu è attente.

U vostru Anabel (editore RTT)