Fonte d'immagine: Elpais

Prima, facemu chjaru chì a meditazione ùn hè micca magia, ma esige assai pratica è cuncentrazione per ottene un statu di rilassazione prufonda. Tuttavia, ùn hè micca statu dimustratu per aiutà a curazione di malatie di qualunque tipu. Tuttavia, se questu hè u casu, a meditazione pò in realtà aiutà à alleviare u stress, alleviare a tensione musculare è bassa pressione di sangue.

A migliurà ancu a cuncentrazione è aiuta à rilassate e nostre menti, chì pò volte aiutà à migliurà u ciculu di u sonnu.

Se sapete digià chì vulete inizià in u mondu di a meditazione, vi daraghju uni pochi cunsiglii è cunsiglii chì mi pensu pò esse assai utile.

Una di e prime cose da teni in mente hè di esse capace di meditare in un ambiente limpiu è più pussibule viotu.

Se questu hè ventilatu o hè fattu fora, hè definitivamente megliu di medità in un locu induve vi sentite còmode. Ci hè più faciule per voi per rinfriscà pienamente in a meditazione. In questu modu, u corpu, a mente è l'anima pò diventà unu.

Dunque, evitate i posti chì ci sò assai affollati di folla, postu chì potenzialmente ponu causà irritazione negativa è serà assai difficiule per cuncentravi pienamente in a meditazione.

Hè impurtante chì porti un vestitu còmode è leggeru in modu chì pudete meditate ideale. A postura fisica hè assai impurtante è hè megliu à pusà cun e gambe incruciate è a spalle dritta.

A quistione hè spessu cumu duvemu mette e nostre mani? Ju ricumandemu di mantene e vostre braccia nantu à i ghjinochji cù e to palme è e so palme

Cunnette u polzu cù i dita indici per ottene un flussu più bonu di energia.

Tuttavia, ci sò parechje manere di posizionà i braccia è e mani per truvà quellu chì hè più còmode è rilassatu per voi.

Fonte d'immagine: U Fattu

A respirazione hè a chjave per rilassà è riuscite à esse capace di cuncentrazione in meditazione.

Ti duverebbe inhalà à traversu u nasu è espira gradualmente attraversu a bocca.

Quandu iniziate a meditazione, pudete stabilisce una rutina progressiva, p.e. B. circa 10 minuti à ghjornu è cresce gradualmente questu.

Focus on l'immagini chì venenu in mente. Ùn si tratta di pensà à qualcosa o di ricurdassi di qualcosa.

Hè solu questione di vede ciò chì succede davanti à voi. Infine, ùn hè micca cunsigliatu di mette un alarme per sapè quandu u tempu sarà, perchè pò esse estremamente fastidiosu quandu si trova in un statu di rilassazione profonda è appiicà in subconscientamente a pressione chì pò fà u cuntrariu di ciò chì volenu ghjunghje cù meditazione.

Spergu chì questi cunsiglii vi aiuteranu è chì per via di esercizii è repetizioni di a meditazione sia pussibule chjappu è piace u mumentu di rilassazione è libertà cumpleta.

Editore: Anabel