San Matrin (chjamatu ancu Sint Maarten o Saint-Martin) hè veramente fantasticu è un'isula da "innamurà"! - L'isula hè situata in u mare di i Caraibi è in u nordu di e "Piccole Antille"!

Ùn ci hè micca spiagge private in San Martinu, eccettu, in eccezione, una parte per u presidente di i Stati Uniti Donald Trump, chì hà una casa cù una vista di u mare. - Ebbè, quellu chì hà pò!

E sezioni di a spia aperta à u publicu custanu una persona chì vole stallà quì à circa $ 20 à ghjornu cumprese una sedia è un cocktail.

U prezzu di ogni ghjornu dipende da quanti turisti visitanu l'isula ogni ghjornu. Parechji butteghe, bars è altri buttreghi sò aperti solu quandu a ghjente abbia viaghjà l'isula in barca. Ci sò ghjorni quandu tutti i buttreghi ùn sò micca apertu à tutti è San Martinu hè cum'è una cità fantasma.

Appena bastimenti è passageri andanu versu u portu, i buttreghi sò aperti di colpu è spontaneamente, allora tuttu palesa.

Per piglià a barca da San Martinu à San Barth, ci vole à sapè noi trè ghjorni in anticipu è riservà a traversata.

Tuttu hè assai caru in San Barth. Un hamburger cù patatine fritte, cumpresu un Coke, costa circa 90 $. - Hè stupente!

A parte francese di Saint Martin hè, per paragione, assai più prezzu chè l'Olandese.

In più di u fattu chì i sigaretti sò assai più bassi in a parte olandese è custanu trà $ 15 è $ 17 da chì ponu esse acquistati senza tassu, ùn ci sò guasi una sfarenza finanziaria in l'isula di San Martin.

A sola differenza hè chì pudete pagà in euro è dollari in ogni parte di l'isula.

In generale, induve vive a pupulazione lucale, u pranzu in spiaggia per circa 10 € hè assai accessibile, gustosu è i piatti sò ricchi. - I piatti di pesce sò particularmente raccomandabili, postu chì i pescatori sò fora cù e so barche ogni ghjornu è u pesciu appena pescatu hè servutu direttamente.

Eppuru, i pescadori sò avà ritruvatu solu finanziarmente, nant'à u latu francese di l'isula, dopu chì l'uraganu hà distruttu quasi tuttu in 2017 è i danni lasciti ponu esse sempre vistu finu à oghje.

A nostra Pamela in transitu à u prossimu paradisu!

In un altru articulu vi diceremu di più nantu à cumu esattamente l'isula hè stata divisa è chì sfondi interessanti hà a storia di San Martinu.

Editori: Frank & Pamela