U Chevrolet Camaro SS: Vechju, ma Gold! & Novu, ma True! - 2 vitture incù differenza d’età! - Fonte: Auto Motor & Sport

U Chevrolet Camaro era GM (General Motors) offensivu per empowerment in u segmentu di u mercatu automobile.

Ciò chì Ford hà digià cun successu è dominatu in scena cù a produzzione di u Mustang, in ogni modu, solu hà superatu Chevrolet da qualchì tempu dopu, quandu lasciavanu u Camaro scappà a linea in 1966 è l'anu presentata cum'è un coupe è convertibile per sceglie u so novu pruprietariu.

U Camaro avia un aspettu impressiunante, cusì hà sappiutu di atraisce l'attenzione di tutti, cum'è una Latina calda, chì finu à quì solu u Mustang avia gestitu. A versione SS era per Super Sport, chì si facia veramente senti quand'ellu guida. Hè unu di i mudelli Chevrolet più forti è venduti, ancu prima di u Z 28, chì avia un aspettu ancu più aggressivu, cù ingressi d'aria in u cappucciu è vinili unichi di alta qualità. - Basta à incantà!

Simply un sognu: U primu Chevrolet Camaro SS di l'annu: 1966! - Fonte: Motor1

Ci eranu diverse versioni di unità. U V8, chì iniziò à 300 CV, hè andatu finu à un mutore chì hà messu un incredibile 375 CV sotto u cappucciu è hà literalmente elettrificatu i so prupietari. Chistu hà purtatu à una grande dumanda. Questi mudelli eranu in alta esigenza è avianu longi tempi d'attesa dopu un pocu tempu perchè Chevrolet ùn era incapace di seguità cù a postproduzione, malgradu una crisi economica in chì i prezzi di u petroliu è a benzina attraversu u tettu.

A cumpetizione trà Dodge, Playmouth, ATC è Pontiac era assai fieru. Perchè nimu ùn pudia mantene l'acqua à u Camaro. In a vendita di vendita, ci era una forte cuncurrenza trà i rivali, chì hà affettatu a vendita di altre marche. Sta cundizione stimulava a creazione di mudelli più novi, più forti è più esclusivi per risponde à i bisogni di i pussibuli cumpratori è prospetti. Camaro era chjaramente u vincitore in l'anellu è aspittàva solu di difende u so titulu. Perchè u so avversariu è u cuncurrente più forte ùn hè micca longu per venne cù una nova versione: u so nome hè u Ford Mustang Fastback. U slogan per a so nova lanciazione era: "Chì hè un Camaro? - A risposta di Chevrolet chjaramente: "Una criatura esotica è rapida chì ama adoravrà Mustangs".

Questa rivalità trà i capi di u mercatu in l'industria hà cresciutu annantu à l'anni. Cù l'intruduzione di u mudellu: "Trans-Am" da Pontiac, sta cumpetizione eterna hà creatu sinergie più è più pusitivi per a vendita in i dealers, chì tutti duvemu sapemu sott'à u mottu: "I prufitti dumenica, vendenu u luni". Qualcosa chì face sempre rinfurzà alcune marche di vitture oghje per mantene una bona maghjina è ferma cumpetitiva.

Tuttavia, u Camaro appartene à a prima classe di l'industria di l'automobile è hà fattu u so debut dopu u so debut in 1966 cun più di 220.000 unità venduti in tutte e so versioni (più di 160.000 cù motori V8). Avà hè sempre una scelta perfetta se cercate una vittura rapida cù reazzioni salvatichi perchè mantene sempre u temperamentu originale di i so genitori in a so versione più forte.

Oghje un classicu è una vera rarità! - Se ùn vulete micca scavà in a so billetera, avete sempre l'opzione, u nipote di Camaro, à dì l'ultima versione da u 2015 per assai menu per cumprà!

Image & source: Auto Motor & Sport

Editore: Pamela