L'Isula San Andrés hè una bella isula in u nordu di a Culumbia è si trova in u "Mari Caraibicu". Hè a più famosa isula di vacanze colombiana in i Caraibi. Appena ghjunghjite à l'aeroportu, vedrete una sorta di dedica nantu à una targhetta dedicata à l'ex presidente Uribe, chì era presidente di l'Aviazione Colombiana in i so tempi. I taxi ùn sò micca gialli è chjuchi quì, cum'è in u restu di a Culumbia. Quì anu parechji culori è forme.

So noi pigliò unu chi ci hè in u centru di circa $ 10. un calmu prezzu altu, cunziddirannu ca chistu è un 'isula in Colombia chì di solitu hà i mezi séjour l'Colombia di trasporti da A à B. Simu intruti in u centru è circava un hotel chì era un veru prublema.

Principalmente perchè l'isula ùn hà micca Wi-Fi. In altre parolle: a cobertura di una rete muderna, cum'è simu abituati in altrò in u mondu, hè veramente povera è guasi dispunibile.

In sti casi, solu, cafes, comu "Juan Marizza", o "Starbucks" à salvà voi. Allora truvemu un hotel! Per esse onesto, ùn era micca cusì faciule cum'è prima. Prima, perchè l'alberghi sò diventati troppu costosi è hè difficiule di truvà un bonu valore per i soldi. Inoltre, a maiò parte di l'alberghi quì carghjanu per persona è micca per camera, ciò chì aumenta i costi assai.

Una strana osservazione chì devu fà era chì l'acqua di e dusce hè di solitu acqua di mare chì hè stata trattata chimicamente è l'acqua di mare spessu perde in bagni publichi, in particulare in caffetterie, chì ùn devenu micca accade, ma hè pussibile sì U diluviu vene. Se trattate u tema: "Hotel", duvete fà assai paragoni, chì i prezzi sò assai diversi è varienu assai.

Di solitu hè assai bellu è economicu per un europeu chì parte in vacanze quì. Tuttavia, l'esperienza hà mostratu chì parechji prudutti è articuli chì sò consegnati da u cuntinente è venduti in l'isula sò finu à 5 volte più caru ch'è quì.

U lindumane avemu decisu di piglià una spassighjata. Ci hè una varietà di prezzi è offerte per stu tipu di "tour". Avemu didicatu à u ghjornu di stu tema di circa $ 20.

In u nostru casu u "tour" marittimu includia u viaghju in barca per "l'isula di l'aquarium", induve l'acqua era a "cristallina" chì aghju vistu finu à a vita. Scintillava letteralmente è s'assumigliava à una piscina turchese. Appena ci sò parechje opzioni, à unu li piace à natà luntanu da un'isula à un'altra in cumpagnia di tutti i generi di pesci.

Micca luntanu, guasgi direttamente davanti à noi, si pudia dighjà vede una piccula isula. Per ghjunghje in st’isula, ci hè un percorsu di circa un chilometru, simile à un percorsu chì si compone solu di rena bianca è acqua cristallina è cunnessa direttamente a spiaggia di "Aquarium Island" direttamente cù l'isula offshore.

Circa un'ora dopu, a stessa barca vi porta in l'isula prossima, chjamata "Johnny Cay". Questa isula hà un diametru apprussimatu di un chilometru. Una bella vista. Quì vi offrenu ogni tipu di piatti tipichi isulani è ci hè ancu u famosu "Cocos Locos" da beie! - Una spezia di cocktail tipicu in tutta l'isula di San Andrés.

U battellu rientrerà versu 18 ore di sera è vi ripigliarà versu a prima isula, chì hè a più grande. À u tramontu di u sole, pudete sperimentà un mischju di culture diverse è di persone chì campanu, gode di u tramontu è passeghja longu à a spiaggia. Puderanu ancu beie, ascoltà u rimore di u mare finu à e prime ore di a mattina è semplicemente gode di a notte è di u celu stellatu.

Immagine: Frank & Pamela in un tour di esplorazione attraversu "San Andrés"

L'isula hà cose assai interessanti, cum'è l'uccultu in caverna di u famosu "Capitanu Morgan". Captain Morgan hè un persunagiu chì hè prisente in ogni isula ch'e aghju visitatu in i Caraibi.

Torna avà à u tema: L'isula pò esse esplorata è guidata solu da i turisti è da "non lucali" cù buggies affittati.

Alcuni lucali detenenu ancu una vittura per usu privatu. Altrimenti, parechji di voi site fora cù buggies affittati quandu avete qualcosa di impurtante da fà. U prezzu di a locazione per un "buggy" hè trà 30 è 40 dollari à ghjornu è varieghja assai. In un periodu di circa 2 ore hè faciule da esplorà l'isula sana.


Image: U nostru Frank! - Fora è gira cù u so buggy elegante à traversu l'isula!

Più o menu à mezu à traversu l'isula si trova a grotta è u museu di u famosu "Capitanu Morgan". Pudete visità u museu per appena circa $ 6 ammissione. U nostru tour principia cù a storia di a noce di coccu è finisce cù più storie nantu à "Captain Morgan". Quì si pò ancu maravigliate di una replica esatta di a nave di u capitanu è di a grotta in cui hà piattatu tutti i so tesori. Più luntanu longu a costa versu u fondu di l'isula ghjunghjimu à u famosu "Pit soplón". Quì si pò raramente ammirà belli scogli chì sò cresciuti inseme è furmati per mezu di "tempeste marine chì soffianu".

Calchì volta apparisce un "geyser sputante d'acqua di mare". Certe volte a ghjente aspetta assai è cun pazienza per maravigliassi è apprezzà stu spettaculu. Stu spettaculu naturale hè di rigalu, tuttu ciò chì serve hè a pazienza necessaria. L'unicu ciò chì dumanderanu hè una bevanda, chì vi costerà intornu à 20 $. - Benissimu, haha. L'isula stessa hè un veru paradisu è una di e cose più impurtanti, per chì pudete esplorà ogni pezzu di natura chì l'isula offre in pochi ghjorni, ùn manca senza dubbitu nunda.

Editori: Frank & Pamela