E rovine di Pumapunku - Fonte: Wikipedia

In strada longu à l'Ande nantu à a Panamericana! - Unu di i nostri modi ci hà purtatu in Bolivia "Puma Punku", o ancu Piramuru Pumapunku (Aymara e Quechua: per "Porta di Puma").

U mumentu à u Lavu Titicaca, chì divide u so territoriu trà u Perù è a Bolivia, guidemu nantu à a strada tranquilla è dritta. A strada ci hè una strada dritta piacevule. À diritta si ponu vede e belle montagne è à manca u splendore di u Lavu Titicaca. U quadru di a strada si stende trà lamas, donne boliviane chì travaglianu in i campi è a natura magica versu e fruntiere boliviane.

Intantu, à circa 69 km da Puno, in strada per Puma Punku, ci hè u locu magicu "Aramu Muru", chì torneremu più tardi. Arrivemu à u cunfini "Desaguadero" dopu à circa 169 km da Puno. Questa hè l'ultima parte di a cità per ghjunghje à u passaghju di fruntiera da u Perù à a Bolivia.

Ci hè un mercatu immensu pienu di cose culurite ghjustu à u cunfini. Ghjunti quì, pigliemu a vittura in un garage, perchè e vitture in affitto sò una cosa simile in Sud America. Una vittura in affitto ùn deve esse purtata oltre un limite perchè avete bisognu di una nova assicurazione ecc. Allora mettimu a vittura in un garage privatu è andemu à u cunfini. Quandu simu ghjunti per attraversà u ponte, pigliemu un taxi in bicicletta finu à u passaghju di fruntiera in Bolivia.

Una volta ghjuntu quì, duvete cambià soldi prima, perchè u sol "A valuta peruviana" ùn hè più valida quì è da quì in avanti "pesos boliviani" eranu necessarii per andà più luntanu. Cusì avemu cambiatu un pocu di soldi è avemu cercatu un passaghju per arrivà à Puma Punku.

Ci sò abbastanza opportunità di guida quì. Simu ghjunti in un picculu autobus biancu VW, u cunduttore di u quale ci hà lasciatu sorte à u latu di a strada dopu à circa 45 minuti in mezzu à u nunda, u "desertu bolivianu".

Dopu à un passaghju, cume cumpressu trà e persone sudate è u calore oppressivu, eramu felici d'esse fora. Ci era un taxi à l'altra strada chì ci hà purtatu direttamente à Puma Punku in pochi minuti.

Ghjuntu quì, si pudia dighjà vede u "splendore magicu" di stu situ da fora. - "Munimenti cum'è museu" finu à l'ochju pò vede.

Eru particularmente entusiasta di e petre strasurdinariamente belle, chì avianu una macinazione strana è una culurazione inesplicabile, è ancu forme incredibilmente astratte è impressiunanti ..... Esattamente queste sò state esposte à l'internu è a natura, mentre i monoliti convenzionali eranu prutetti è alloggiati in musei.

Queste petre affascinanti, cumu chjamate, sò esposti liberamente senza prutezione di a natura è sò circundati solu da un cordone magre, chì serve solu per assicurà u locu di i monumenti è micca per entra. Ci hè trè musei nantu à a piazza enorme, chì cuntenenu u monolitu restante. Sò stati truvati durante e scavazioni intornu à questu locu.

A differenza trà e petre insolite situate fora è quelle in u museu hè chì i ritrovamenti sò stranamente datati à a stessa data. Tuttavia, malgradu a datazione, i monoliti di u museu lascianu daretu una "origine umana", mentre i monumenti esposti à l'internu facenu chì a so origine pare piuttostu discutibile.

Fora di i musei ci hè a famosa "Porta di u Sole", chì pò esse ammirata longu i percorsi dati, è ancu altri scuperti straurdinarii chì si ponu vede. Sicondu u rappresentante di pre-astronautica Erich von DänikenCunnisciutu per e so tesi cuntruversali annantu à stu locu, si trovanu tracce di vita extraterrestre à Pumapunku.

Tutte ste petre ci sò à un angulu rettu esattu, cusì perfette è da nutà, cume s'elli fussinu stati creati da magia. Si tratta di rocce di basaltu assai dure chì sò macinate lisce cum'è un specchiu. S'è vo fighjate bè, l'indentazioni in ste petre s'adattanu à u millimetru. Una valutazione scientifica da l'archeologi circa 10 anni fà cù l'equipaggiu di l'ultimi standard tecnichi, attraversu a misurazione di tutte queste pietre è analisi precise, hà mostratu chì i fori in queste pietre sò finu à 2 cm di profondità.

Cù a tecnulugia d'oghje, sarebbe sicuramente statu pussibule di trasfurmà e petre di sta durezza è di creà li da per mustralli. Ma postu chì più di 5000 anni fà un travagliu nantu à e petre cum'è questu ùn era micca pussibule è fattibile, e tesi è e credenze di Erich von Däniken esistenu ghjustamente chì questu pò esse solu una forma rara di misticisimu è magia, ancu Sti petri sò stati creati à mezu à mai-terra è in piena gloria, per via di a so impeccabilità è di a so perfezione, brillanu solu cù pura bellezza. - Una vista chì duvete assolutamente vede in diretta in situ! - Vale a pena di definisce u viaghju!

The Sun Gate - Puma Punku - Fonte: WordPress

Purtroppu ùn pudemu micca vede tuttu chì u tempu era sfurtunatamente assai pessimu u ghjornu chì eramu quì. Un mischju atipicamente forte di pioggia è grandine ci hà cupertu.

Più belli storii da u nostru viaghju in America Latina aspittàvanu prestu.Divertite leghje è stà sanu in i tempi di a crisa Corona.

E ruvine di "Puma Punku" - tour à 360 ° filmatu da Frank

Editori: Frank & Pamela

fonti: Wikipedia , WordPress