E ruine di Pumapunku - fonte: Wikipedia

In a strada Andes nant'à u Panamericana! - Unu di i nostri modi ci hà purtatu à a Bolivia "Puma Punku", o ancu Piramuru Pumapunku (Aymara e Quechua: per "Porta di Puma").

U mumentu à u Lavu Titicaca, chì divide u so territoriu trà u Perù è a Bolivia, guidemu nantu à a strada tranquilla è dritta. A strada ci hè una strada dritta piacevule. À diritta si ponu vede e belle montagne è à manca u splendore di u Lavu Titicaca. U quadru di a strada si stende trà lamas, donne boliviane chì travaglianu in i campi è a natura magica versu e fruntiere boliviane.

À circa 69 km da Puno, a strada di Puma Punku hè u locu magicu "Aramu Muru", chì torneremu più tardi. Rivemu u frontiere "Desaguadero" dopu à circa 169 km da Puno. Questu hè l'ultimu distrittu per ghjunghje à u passaghju di cunfini da u Perù à a Bolivia.

Ci hè un mercatu enormu pienu di cose colorate ghjustu à a fruntiera. Una volta ghjunghjemu, purtemu a vittura in un garage, postu chì hè una cosa in Sudamerica cù una vittura affitta. Una vittura ùn pò micca esse purtata à traversu un cunfini perchè avete bisognu di una nova assicurazione è cusì. Dunque, pusemu a vittura in un garage privatu è si caminava à a fruntiera. Una volta quì per francà u ponte, avemu pigliatu un taxi in bicicletta per u passaghju di frontiere per a Bolivia.

Dopu à avvicinà, avete da cambià prima i soldi, postu chì a sol "A munita peruviana" ùn hè più valida allora è da allora, "pesos boliviani" eranu necessarii per continuà. Cusì avemu cambiatu qualchi soldi è aspittemu un ride per ghjunghje à Puma Punku.

Ci hè uni pochi opportunità per guidà. Avemu cullatu in un picculu autobus VW biancu, chì u so cunduttore ci hà alluntanatu annantu à circa 45 minuti à mezu à nulla, u "Desert bolivianu" di u latu.

Dopu à un passaghju, cume cumpressu trà e persone sudate è u calore oppressivu, eramu felici d'esse fora. Ci era un taxi à l'altra strada chì ci hà purtatu direttamente à Puma Punku in pochi minuti.

Una volta quì, puderebbe digià vede u "splendore magicu" di stu situ da l'esternu. - "Monumenti simili à i musei" induve vò.

Eru particularmente impressiunatu da e pietre straordinariamente belli, chì avianu strappaggi strambi è indentazioni inexplicabili, è ancu forme incredibilmente astratti è impressiunanti ... Quessi eranu precisamente esposti à a natura è à l'interazione, mentri i monoliti convenciali eranu protetti è allughjati in i musei.

Queste petre affascinanti, cumu chjamate, sò esposti liberamente senza prutezione di a natura è sò circundati solu da un cordone magre, chì serve solu per assicurà u locu di i monumenti è micca per entra. Ci hè trè musei nantu à a piazza enorme, chì cuntenenu u monolitu restante. Sò stati truvati durante e scavazioni intornu à questu locu.

A sfarenza trà e pietre inusual chì si trovanu fora è quelli chì sò in u museu hè chì e scupre sò datate stranu à a listessa data. Eppuru, malgradu a datazione, i monoliti presenti in u museu lascianu daretu à un "origine umana", mentre i monumenti esposti in l'interpressione facenu l'origine sembra piuttostu discutibile.

Fora di i musei ci hè u famosu "Sonnentor", chì pò ammintà longu i chjassi dati, è ancu altre scopre straordinarie chì ponu vede. Sicondu u rapprisentante di pre-astronautica Erich von DänikenCunnisciutu per e so tesi cuntruversali annantu à stu locu, si trovanu tracce di vita extraterrestre à Pumapunku.

Tutte e ste pietre sò quì à un angolo esattu esattamente perfettu è notevuli cum'è si sò creati da e mani fantasma. Sò assai pietre dure di basaltu chì sò mulluti liscia cum'è un spechju. Si guarda bè, e depressioni in queste petre s’inseme trà un millimetru. Una valutazione scientifica da archeologi circa 10 anni fà cù equipaghji di i più recenti normi tecnichi, misurendu tutte e sti petri è analizalli currettamente, hà dimustratu chì i buchi in queste petre sò finu à 2 cm di prufundità.

Cù a tecnulugia d'oghje, averia sicuramente statu pussibule di processà e petre di sta durezza in questu modu è di creallu voi stessi per stadializà. Ma dapoi più di 5000 anni fà stu travagliu nantu à e petre, cume questi ùn eranu micca pussibuli è fattibili, tesi è credenze di Erich von Däniken continuanu à esse ghjustu, chì sta pò esse una forma rara di misticisimu è magia, ancu ste petre sò state create à mezu à nulla è in u so splendore pienu, per via di a so perfezzione è a perfezione brillanu cù a bella bellezza. - Una vista chì duvete avè vistu in diretta nant'à u situ! - Dunque vale a pena un viaghju!

A Porta di u Sun - Puma Punku - Fonte: WordPress

Sfurtunatamente ùn pudemu micca vede tuttu perchè u clima era assai cattivu u ghjornu chì eramu stati. Un mischju atipicu forte di a pioggia è a salvezza ci hà coperto.

Più belli storii da u nostru viaghju in America Latina aspittàvanu prestu.Divertite leghje è stà sanu in i tempi di a crisa Corona.

E ruine di "Puma Punku" - tour à 360 ° filmatu da Frank

Editori: Frank & Pamela

fonti: Wikipedia , WordPress